هدف نهایی از جنایات بحرین خاموش کردن شعار یا زهراست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به جنایات استکبار جهانی در بحرین گفت: اکثر مردم بحرین شیعه هستند و هدف نهایی آنان خاموش کردن شعار یا حسین و یا زهراست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین سبحانیان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد، عصر روز گذشته (31 فروردین) در اجتماع با شکوه مردم یزد در حمایت از جنبش های آزادیخواه مردم منطقه به ویژه مردم بحرین در میدان آزادی شهر یزد، گفت: همه برادران و خواهرانی که در برابر کشتار مردم مسلمان منطقه احساس مسئولیت می کردند در این تجمع به منظور حمایت و دفاع از نهضت ها و انقلاب های مردم مسلمان منطقه به ویژه مردم مظلوم بحرین حضور دارند.
 

وی که در جمع تعداد کثیری از دانشجویان، طلاب و روحانیان انقلابی و اقشار مختلف مردمی در میدان آزادی یزد سخن می گفت، افزود: مردم بحرین امروز آماج حملات وحشیانه مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، آمریکا، اروپا، رژیم صهیونیستی و حکام دست نشانده آنان در برابر خیرش های اسلامی و بیداری دنیای اسلام و مطالبات مشروع و به حق مردم منطقه صف آرایی کرده و قصد توقف آن را دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سبحانیان، با بیان اینکه حسنی مبارک و بن علی خیلی زود ساقط شدند، افزود: پس از سقوط این دو دیکتاتور، رژیم صهیونستی برای حکام منطقه دستورالعملی صادر کرد تا به هر قیمتی حکام وابسته منطقه را حفظ کند چرا که اگر این روند ادامه پیدا کند باید به زودی حکام، منطقه را ترک کنند.

وی در تبیین اهداف و دستورالعمل  رژیم اشغالگر قدس برای حفظ حکام وابسته منطقه بیان داشت: رژیم صهیونیستی قصد دارد در مرحله اول حکام وابسته را حفظ کند و اگر قادر به حفظ آنان نبود در مرحله بعد قدرت را در فضایی آرام به فردی مورد تائید خود منتقل کند تا کامیابی و اثرگذاری جبهه ضد صهیونیستی را به حداقل برسانند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان یزد، با بیان اینکه مسئله بحرین از چندین جهت برای ایران و استکبار جهانی مهم و قابل اهمیت است، اذعان داشت: بیش از 30 سال است که انقلاب اسلامی ایران از آرمان فلسطین دفاع می کند در حالی که اکثریت  مردمان آن مسلمان سنی مذهب هستند، اما مردم بحرین اکثرا شیعه هستند، هدف نهایی استکبار جهانی خاموش کردن شعار یا حسین و یا زهراست.
 

حجت الاسلام و المسلمین سبحانیان با بیان اینکه بحرین در همسایگی ایران است و برای کشور ما و  استکبار جهانی که در آن پایگاه هایی دارد از اهمیت ویژه ایی برخوردار است، ادامه داد: بحرین عضو شورای همکاری خلیج فارس است و تحت تاثیر کشور بی منطق، جاهل و نادان عربستان قرار دارد، حکومتی که هیچ مبنای عقلی، شرعی و منطقی ندارد امروز به کشور دیگر لشکرکشی کرده و مدافع حقوق بشر شده است.

وی تصریح کرد: کشور اسلامی ایران که تا کنون انتخابات متفاوت برگزار کرده و برای زنان، مردان و کودکان ارزش قائل است ناقص حقوق بشر است و عربستان که تا کنون حتی یکی انتخابات نیز برگزار نکرده و زنان آن حتی حق رانندگی ندارند، به کشور دیگر لشکرکشی و آن کشور را اشغال نظامی کرده، مدافع حقوق بشر شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان یزد با اشاره به جنایات بی شمار در بحرین، خاطرنشان کرد: امروز بیمارستان های بحرین مملو از شهدا و مجروحین است، خانه به خانه مردم را تعقیب می کنند و مردان و زنان را در برابر چشمان خانواده هایشان تنها به جرم نخواستن حکومت فعلی شهید، دستگیر و می ربایند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانیان، با اشاره به اینکه آنان حتی به مراسم های عزاداری هم رحم نمی کنند، افزود: باید بیش از این احساس وظیفه کنیم، از دولتمردان انتظار وتوقع داریم تا در برابر جنایات بحرین حساسیت بیشتری نشان دهند، وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی هم باید ندای مردم ایران را بیشتر و بهتر به گوش جهانیان برساند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: ما 200 هزار شهید تقدیم کردیم، اکنون بسیاری از مردم ایران آثار جهاد و جبهه را در بدن خود دارند، اگر رهبر صلاح بدانند و اشاره کنند، همه مردم نیز آماده اند با خروش خود این رژیم های پوشالی را بر سر جای خود بنشانند.
 

گفتنی است، مردم انقلابی در این تجمع شعارهای مرگ براسرائیل و ....سر دادند و در پایان تجمع قطعنامه ای در حمایت از جنبش های مردم منطقه به ویژه بحرین صادر و با فریادهای الله اکبر مردم تایید شد.
 

لازم به ذکر است، در این تجمع برای عضویت در گردان های اسشتهادی جیش المهدی برای حضور در سواحل خلیج فارس نام نویسی شد.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 32594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha