برگزاری زیارت «ازبعید» در مناطق مختلف شهرستان بویراحمد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد گفت: به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) زیارت «ازبعید»در یاسوج و مناطق مختلف شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدسالار احمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد، امروز(3دی)در نشست مشترک با دستگاه های اجرایی و مردم نهاد کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام جعفر صادق(ع)، برنامه های فرهنگی و مذهبی با مشارکت دستگاه های فرهنگی و اجرایی در سطح شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

 

احمدی، برگزاری آیین پر فیض زیارت پیامبر اعظم (ص) در شهرستان بویراحمد را یکی از این برنامه ها عنوان کرد و افزود: این مراسم 10 دی ماه جاری مصادف با 28 صفر در مسجد صاحب الزمان (عج) یاسوج با حضور حداکثری شیفتگان و پیروان آن حضرت برگزار خواهد شد.

 

وی از برگزاری آیین های زیارت پیامبر در بخش های دیگر شهرستان بویراحمد نیز خبر داد و گفت: اجرای مجالس تعزیه توسط هنرمندان شهرستان بویراحمد و اجرای دهها برنامه فرهنگی و مذهبی را از جمله برنامه های این اداره در این ایام عنوان کرد.

 

این مسئول فرهنگی شهرستان بویراحمد گفت: برنامه های فرهنگی و هنری متنوع در راستای توسعه معارف اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه پیامبر اعظم(ص)، امام حسن مجتبی(ع)، حضرت سید الشهداء و امام رضا(ع) برگزار می شود.


احمدی تصریح کرد: امسال مراسم سالگرد ارتحال پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)باشکوه تر از سال های قبل در این شهرستان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه امروز ما مسلمانان باید با تأسی از رسول خدا (ص) و الگو گیری ار رفتارهای نیک ایشان انعکاس دهنده صفات نیک او در جامعه اسلامی باشیم، بر حضور پرشور مردم و دستگاه های اجرایی در اجرای مطلوب برنامه های فرهنگی و مذهبی این ایام تاکید کرد.

 

پایان پیام/

 

 


 

کد خبر 326301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha