اجرای 100عنوان برنامه فرهنگی در هفته وقف

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: همزمان با هفته وقف بیش از 100 عنوان برنامه فرهنگی در استان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد اصغرنژاد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار شبستان، گفت: برنامه های فرهنگی هفته وقف امسال با شعار" همه واقف باشیم" از (9 دی) همزمان با سراسر کشور در استان آغاز می شود.

 

وی، برپایی ایستگاه‌های وقف در شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های صنفی، توزیع بروشور معرفی موقوفات شاخص، برگزاری همایش وقف، محافل انس باقرآن، دیدار با ائمه جماعت، واقفان و خانواده های شهدا، همایش بصیرت ویژه کارکنان و اصحاب وقف، برگزاری زنگ انشاء، تجلیل از بانوان واقف، تجلیل از مربیان و حفاظ برتر قرآن به صورت استانی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته وقف برشمرد.

 

اصغر نژاد، در ادامه با اشاره به پروژه های افتتاحی در هفته وقف، افزود: مسجد روستای یولقون آغاج تکاب با زیر بنای یک هزار و 200 متر مربع در هفته وقف افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد که احداث و بازسازی این مسجد از محل در آمد های موقوفات این شهرستان بوده است.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان خاطر نشان کرد: بازسازی مسجد روستای قوشه بلاغ تکاب از دیگر پروژه های عمرانی به شمار می آید که در هفته وقف مورد بهره برداری قرار می گیرد و این پروژه نیز از محل در آمد های مردمی و توسط اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان تکمیل شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 326576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha