هر رای در انتخابات خرداد92یک سیلی به صورت فتنه گران بود

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر یک رای در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری یک سیلی به صورت فتنه گران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته(4دی) در یادواره شهدای بصیرت و یادبود شهدای فتنه 1388 اظهار کرد: برخی افراد از اینکه همه ساله مراسم بزرگداشت نهم دی ماه برگزار شودناراحت می شوند.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نهم دی روز محاکمه فتنه گران و تجلی حضور باشکوه مردم در صحنه دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با تاکید بر اینکه آحاد مختلف مردم با شرکت گسترده خود در صحنه راهپیمایی نهم دی ماه بار دیگر نفرت خود را از ترفندهای دشمنان و حمایت بی دریغ از منویات رهبر معظم انقلاب را نشان دادند، گفت: ملت ایران اسلامی برای محکومیت شدید اقدامات فتنه گران در اهانت به مقدسات و ارزش های اسلامی در روز عاشورای حسینی با حضور میلیونی در صحنه حماسه نهم دی بار دیگر از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی حمایت کردند.

 

حجت الاسلام رسایی در ادامه مسائل فتنه بعد از انتخابات سال 1388 که توسط دشمنان و عوامل آنها طراحی و اجرا شد،گفت: تعدادی از افراد در روز عاشورای88 به مقدسات اسلامی و این روز و عزاداران اهانت کردند و برخی مردم تحت تاثیر تاثیر تشویش اذهان عمومی که توسط موسوی و کروبی در خصوص نتایج انتخابات صورت گرفته بود در ابتدا در خیابان ها حضور یافته بودند ولی به تدریج نسبت به ماهیت این اقدام ها توجیه شده و صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که شاید برخی جریان ها و چهره ها در فتنه بعد از انتخابات سال 1388 در دفاع از آرمانهای نظام سربلند بیرون آمدند و در فتنه های بعدی رفوزه شوند و برخی هم در فتنه قبلی رفوزه شدند ولی در فتنه های بعدی سربلند بیرون آیند،ادامه داد: در روز عاشورای سال 1388 تنها تعدادی از فتنه گران در خیابانها به ارزشهای اسلامی اهانت کردند.

 

وی فتنه سال 1388 به عنوان یک کودتا بر علیه نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: سران کودتای فتنه 88 بعد از اعلام نتایج انتخابات با طرح مساله واهی تقلب در انتخابات و بیانیه های متعدد مردم را برای دفاع از حق خود به حضور در خیابان ها تحریک کردند و حتی سلطنت طلب ها، رسانه های بیگانه ، بی بی سی، صدای آمریکا از آنها حمایت کردند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگترین ظلم فتنه گران جسور کردن دشمنان انقلاب بود،افزود: فتنه گران در جریان فتنه بعد از انتخابات اقلیت کمی در کنار هم منسجم شدند ولی خبر نداشتند که سیل حضور گسترده مردم در نهم دی آنها را با خود می برد.

 

وی به شهادت 25 نفر در جریان فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت: افرادی که درجریان فتنه 88به شهادت رسیدند هیچ یک با اسلحه های سازمانی رایج در کشور و سلاح های نیروی انتظامی، سپاه و بسیج شهید نشدند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین به انتخابات خردد سال جاری اشاره کرد و تصریح کرد: هر یک رای در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری یک سیلی به صورت فتنه گران بود.


وی با اشاره به این مطلب که فتنه گران همواره در القائات منفی خود عنوان می کردند در نظام جمهوری اسلامی امنیت وجود ندارد و آرای مردم دزدیده می شود، بیان داشت: هر یک رای به رئیس جمهور و سایر نامزدهای انتخاباتی یک " نه" به مدعیان فتنه بود.

 

 

وی در ادامه سخنان خود با تسلیت سالروز ارتحال پیامبر گرامی اسلام (ص) خاطر نشان کرد: برای ایام ولادت آن حضرت در کشورهای اسلامی و در اهل سنت حتی چند روز جشن و شادمانی برگزار می شود ولی در مراسم سالروز ارتحال نبی اکرم (ص) به جز ایران در کشورهای دیگرآیینی برگزار نمی شود.

 

حجت الاسلام رسایی علت عدم برگزاری آیین عزاداری سالروز رحلت نبی اکرم(ص) در سایر کشورهای مسلمان را مطرح شدن مسئله جانشینی حضرت محمد (ص) دانست و گفت: در میان اهل سنت و سایر ممالک اسلامی این امر مورد عنایت قرار نمی گیرد و تنها به ایام ولادت آن حضرت بسنده می شود.

 

 

پایان پیام/

 

کد خبر 326835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha