کمک960 میلیون ریالی دانش آموزان و فرهنگیان به بازسازی عتبات عالیات

خبرگزاری شبستان: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، در چهارمین همایش سالانه طرح محبت به اهل بیت علیهم السلام از مشارکت 960 میلیون ریالی دانش آموزان و فرهنگیان بجنودی در طرح کمک به بازسازی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ جمشید عین بیگی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، گفت: دانش آموزان شهرستان بجنورد امسال مبلغ 210میلیون و 419 هزار ریال به منظور بازسازی عتبات عالیات کمک کردند.

 وی افزود: امسال 760 فرهنگی بجنوردی نیز 764 میلیون 742 هزار ریال در قالب فرم های تعهد کسر از حقوق جهت بازسازی حرم های اهل بیت علیهم السلام کمک کردند.

 عین بیگی اظهار داشت: محبت به اهل بیت (ع) فرهنگی است که در دل مردم و به ویژه فرهنگیان نهادینه شده و نشان از پیوند عمیق دلهای مومنان با ائمه اطهار (ع) می باشد.

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان نیز در این مراسم با تشریح برنامه های این ستاد در استان گفت: محبت به اهل بیت علیهم السلام باید اساس همه کارهای ما قرار بگیرد.

 سرهنگ صفری افزود: همه فرهنگیان و دانش آموزان در کارهای خیر پیش قدم هستند و با برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر، این نقش پر رنگ ترخواهد شد.

 گفتنی است؛ کمک به بازسازی عتبات عالیات در آموزش و پرورش با عنوان « طرح محبت به اهل بیت (ع)» همزمان با آغاز محرم در 33 مجمتع آموزشی و پرورشی و مدارس مستقل شهرستان اجرا شد.
 

شایان ذکر است سخنرانی، مداحی و نوحه سرایی، اجرای سرود، قرائت دل نوشته های برتر دانش آموزان و قرعه کشی دو کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 پایان پیام/
 

کد خبر 326852

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha