دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی با حضور معاون سیاسی استاندار، امام جمعه موقت بیرجند، قائم مقام خبرگزاری تسنیم، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی و جمعی از اصحاب رسانه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، عباس درویش توانگر، قائم مقام خبرگزاری تسنیم، امروز (5 دی) در آیین افتتاحیه دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس با جنگ سرد رو به رو بودیم ولی امروز با پیشرفت های فراوان در عرصه های مختلف از آن عبور کردیم.


وی با بیان اینکه امروز در جبهه جنگ نرم مبارزه می کنیم، افزود: یکی از ابزار های جنگ نرم رسانه است که باید برای تحقق اهداف انقلاب همانند دوران دفاع مقدس در این زمینه هزینه کنیم.


قائم مقام خبرگزاری تسنیم با اشاره به تفاوت جنگ نرم و سرد، تصریح کرد: در جنگ سرد رزمندگان به شهادت می رسند اما در جنگ نرم در صورت شکست رزمندگان به جبهه مخالف جذب می شوند.


توانگر با اشاره به اهداف تشکیل و تاسیس این خبرگزاری، افزود: تلاش در تحقق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری، استفاده بیشتر اقشار جامعه بویژه جوانان از سایت ها و فضای مجازی به جای روزنامه ها در دنیای امروز، مقابله با فضاسازی های خبرگزاری ها و سایت های خبری وابسته به استکبار و توجه ویژه به بیداری اسلامی ار مهمترین دلایل راه اندازی این رسانه هستند.


قائم مقام خبرگزاری تسنیم اعتدال با حفظ اصولگرایی، پرهیز از عصبیت های رسانه ای را از ویژگی های این خبرگزاری ذکر کرد و بیان داشت: تا پایان سال تمامی دفاتر استانی این خبرگزاری تشکیل می شود.


وی با اشاره به بودجه 846 میلیارد تومانی فرهنگ و ارشاد در سال آینده، بیان کرد: برای خبرگزاری ایرنا 47 میلیارد تومان و ایسنا 8/3 ( سه و هشت) میلیارد تومان اعتبار کمکی در نظر گرفته شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 326900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha