شخصیت های نظام اسلامی در رسانه ها و سایت‌ها تخریب نشوند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه همه باید به شخصیت‌های نظام احترام بگذارند، تاکید کرد: نباید در رسانه‌ها و سایت‌های مجازی شخصیت‌‌ها تخریب شوند چرا که این امر اثر سوء در جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام محمد علی تابعی امروز(9 خرداد) در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: اگر می‌خواهیم جامعه به سمت توحید و ارزش‌های اسلامی برود باید جامعه بر محور و مدار ولایت و رهبری بچرخد.

وی با اشاره به سالروز قیام خونین مردم در 15 خرداد، افزود: یکی از نشانه‌های مومنین حضورشان در تجمع مسلمانان و مناسبت‌ها است که این نمونه‌ای از تقوای الهی است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: قیام 15 خرداد نقطه عطف و سرآغاز حیات دوباره اسلام در دنیای کفر است.

حجت الاسلام تابعی با بیان اینکه رحلت امام خمینی (ره) به جامعه اسلامی درس وحدت و انسجام داد، بیان کرد: شخصیت مقام معظم رهبری آرمانی است و ایشان همیشه جلوتر از مراکز مسئول تصمیم‌گیری هستند. 

مدیریت جهادی یک رسالت همگانی است

وی با تاکید بر اینکه باید قدر مقام معظم رهبری را بیشتر بدانیم، تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای وضع حال و آینده نظام‌ها را تبیین و تحلیل و جهت دهی می‌کنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس در هفته جاری، یادآورشد: در این دیدار مقام معظم رهبری با بیان اینکه مدیرت جهادی تنها مخصوص دولت نیست آن را شامل مجلس نیز عنوان کردند.


حجت الاسلام تابعی با بیان اینکه مدیرت جهادی یک رسالت همگانی است و همه مدیران باید روحیه جهادی داشته باشند و از کمترین فرصت‌ها و امکانات بیشترین استفاده را بکنند. ادامه داد: در خراسان جنوبی امکانات و منابع زیادی وجود دارد که باید مدیران و مسئولان به آن توجه ویژه کنند.


راه امامان باید با بصیرت و آگاهی ادامه یابد


وی با اشاره به ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: پاسدارى از دین و انقلاب صرفاً یک حرکت نظامى نیست، جنبه عقیدتى و سیاسى و فداکارى و مجاهدت دارد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) یک انسان کامل بودند که مسیر حرکتشان براساس بصیرت و آگاهی بوده است، افزود: این درسی برای همه جانبازان و آزادگان است که باید با آگاهی و بصیرت راه امامان را ادامه دهند.

 

شخصیت های نظام اسلامی در رسانه ها و سایت‌ها تخریب نشود

حجت الاسلام تابعی با تاکید بر اینکه همه باید بعد از انتخاب به رای آورنده احترام گذاشته و با وی همکاری کنند، متذکر شد: نباید در رسانه‌ها و سایت‌های مجازی شخصیت‌‌ها تخریب شوند چرا که این امر اثر سوء در جامعه دارد بلکه باید با رئیس جمهور و شخصیت‌های نظام درست و منطقی صحبت کرد.

 

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید به حوزه فرهنگ توجه شود، ادامه داد: نباید خواسته برخی از افراد مورد توجه قرار گیرد چرا که هنجارهای ارزشی اجازه نمی‌دهد که هر کسی هر طور که می‌خواهد عمل کند.

 

حجت الاسلام تابعی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم به جامعه مهدوی نزدیک شویم باید با تکیه بر ارزش‌های اسلامی در این مسیر حرکت کنیم.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 371859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha