فقط مکتب اسلام و انقلاب ایران است که در دنیای امروز حرف برای گفتن دارد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یک جریان حقیقت مدار است، گفت: در دنیای امروز فقط مکتب اسلام و انقلاب ایران است که حرف برای گفتن دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام محمدعلی تابعی، امام جمعه موقت بیرجند در آیین افتتاحیه دفتر خبرگزاری تسنیم در خراسان جنوبی، بابیان اینکه طبق نص صریح قرآن حرکت تاریخ بر اساس حق گرایی است، اظهارداشت: این جریان حق در سراسر هستی فراگیر و هر مسیر غیر حق دیگر را حذف می کند.


وی انقلاب اسلامی ایران را به عنوان جریان حقیقت مدار ذکر و بیان کرد: در دنیای امروز فقط مکتب اسلام و انقلاب ایران است که حرف برای گفتن دارد.


امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فعالیت صدها بنگاه خبری و ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی ایران، افزود: این آژانس های خبری علیه حوزه های اعتقادی، سیاسی و شخصیت های نظام دروغ پردازی می کنند.


حجت الاسلام تابعی با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی و رسانه ای کشور در جهت ترویج و شناساندن ماهیت انقلاب اسلامی در دنیا آنچنان که شایسته است فعالیت نمی کنند، بیان داشت: علی رقم تمامی محدودیت ها پیام انقلاب اسلامی ایران به کشورهای منطقه رسیده و بیداری اسلامی نیز به عنوان بهترین مصداق آن است.


وی با تاکید براینکه امنیت امروز ما محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نمی شود، یاد آورشد: ایران اسلامی در کشورهای سوریه، لبنان، عراق و به لحاظ فکری و اعتقادی حضور پررنگی دارد.


پایان پیام/
 

کد خبر 326945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha