مساعدت 121 میلیون ریالی خیرین به مددجویان کمیته‌ی امداد شهرستان اردبیل

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان اردبیل از مساعدت 121 میلیون ریالی خیرین به مددجویان تحت حمایت کمیته‌ی امداد شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جلیل قدیمی مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان اردبیل عصر امروز( 6 دی) در نشست با چن تن از خیرین استان، اظهار داشت: طی دو ماهه‌ اخیر، 6 خیر نیکوکار شهرستان اردبیل بالغ بر 121 میلیون و 800 هزار ریال در قالبهای مختلف به مددجویان تحت پوشش این نهاد مساعدت کرده اند.


وی افزود: یکی از خیرین مساعدت های خود را در قالب تهیه ی لوازم خانگی به ارزش ریالی بالغ بر 70 میلیون ریال بابت کمک جهیزیه ی به نوعروس تحت حمایت این شهرستان اهداء نموده است که جا دارد از این خیر که به فکر ازدواج جوانان می باشد تقدیر و تشکر نمود.


قدیمی با اشاره به اینکه یکی از حامیان ایتام نیز هزینه‌ی سفر زیارتی خانواده‌ی ایتام تحت حمایت را تقبل نموده است، بیان کرد: این خیر نیکوکار با پرداخت 20 میلیون ریال هزینه‌ی سفر به عتبات عالیات این خانواده ی دو نفره را تأمین نموده است که جای شکی نیست که در ثواب اخروی آن شریک می باشد.


مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان اردبیل تصریح کرد: تعداد 3 نفر از خیرین نیز با پرداخت بالغ بر 30 میلیون ریال بابت کمک به تأمین مسکن زمینه‌ی لازم برای خریدمسکن مهر 3 خانواده ی ایتام تحت حمایت را فراهم نمودند.


قدیمی با اعلام اینکه در کنار این تعداد از خیرین یکی از نیکوکاران نیز اجاره‌ی مسکن استیجاری یکساله‌ی یکی از خانواده های فاقد مسکن را پرداخت نموده است، گفت: مبلغ اجاره‌ی ماهیانه‌ی این خانواده یک میلیون و 800 ریال بود که این حامی کل مبلغ اجاره را یکجا پرداخت نمود.


بهره مندی بیش از 2 هزار مددجوی کمیته‌ی امداد شهرستان اردبیل از دوره های آموزشی فنی و حرفه ای


این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام این مطلب که طی سالجاری، تعداد 2 هزار و 304 مددجوی تحت حمایت این نهاد از دوره ها و کارگاه های آموزشی فنی و حرفه ای بهره مند شده اند، عنوان کرد: سیاست اصلی ما خودکفایی خانواده های نیازمند است.


مدیر کمیته‌ی امداد شهرستان اردبیل ابراز داشت: کمیته‌ی امداد شهرستان اردبیل برای خودکفایی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت کارگاه های آموزشی متعددی در زمینه های کشاورزی، فرش بافی، طلاسازی، اقتصاد در خانواده و.... برگزار می کند.


قدیمی در پایان سخنان خود با اعلام اینکه این مددجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی با دریافت تسهیلات خوداشتغالی جذب بازار کار می شوند، گفت: اساتید و کارشناسان مجرب دانشگاهی در این کلاسهای آموزشی رموز کار آفرینی، ایجاد بازار کار و... را به حرفه آموزان آموزش داده اند.


پایان پیام/ 

کد خبر 327106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha