وقف دارای ارزش فراوانی در همه ادیان الهی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری گفت: وقف دارای ارزش فراوانی است و در همه ادیان الهی به این امر مهم توجه شده است.

حجت‌الاسلام طباطبایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری امروز(7دی)با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان افزود: اصل وقف سنتی حسنه و کار نیکی است که در آن اصل مال حفظ می‌شود و منافع وقف در جریان است.


وی افزود: یکی از اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه حفظ و توسعه فیزیکی ساختمان‌های بقاع متبرکه است که در این راستا برای بسیاری از بقاع متبرکه و امامزادگان استان سرویس بهداشتی مجهز ساخته شده است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مستمر بودن پاداش امر وقف، گفت: وقف از جمله کارهای خیر و نیکی است که پاداش و اجر آن پس از مرگ نیز ادامه دارد.


حجت‌الاسلام طباطبایی خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه امین مردم است و هفته وقف از 27 ماه صفر شروع می‌شود و برنامه‌های متنوعی در این هفته برگزار می‌شود.


وی تصریح کرد: وقف یک امر خداپسندانه است و درآمد حاصل از موقوفه حمام پرهیزگار برای تامین جهیزیه دختران بی‌بضاعت هزینه می‌شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال وبختیاری افزود: امر مهم وقف در ادیان الهی مختلفی وجود دارد و در دین مبین اسلام به این امر بزرگ تاکید شده است.


طباطبایی افزود: وقف خیری بی‌پایان برای جامعه نیازمندان است و می‌تواند مشکلات نیازمندان را برطرف سازد.


پایان پیام/ 

کد خبر 327138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha