ارائه 2851 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی در کردستان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان از ارائه بیش از 2 میلیون و 851 هزار نفر ساعت آموزش های مهارتی در 9 ماهه اول امسال در کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان خبر داد.

جمیل احمدی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان به خبرنگار شبستان گفت: در 9 ماه سالجاری این اداره کل موفق شد دو میلیون و851هزار و 431 نفر ساعت در کارگاه های آموزشی به کارآموزان آموزش دهد.


وی ادامه داد: میزان تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان در بخش کارگاه های مراکز ثابت شهری یک میلیون و 254 هزار و 225 نفر ساعت بوده است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان در خصوص آموزش و فراگیری مهارت در روستاها که هدف آن بهبود و افزایش کیفیت تولید در روستاها می باشد، گفت: با توجه به اینکه روستاییان خواهان فرصت هایی جهت ارتقای سطح معلومات، آگاهیها و مهارتهای خود هستند تا زندگی بهتری برای خود و خانواده خویش فراهم آورند.


احمدی با اشاره به اینکه این آموزش ها موجبات اشتغال زایی و افزایش سطح درآمد قشر روستایی را فراهم می آورد، اذعان کرد: در راستای محقق کردن منویات مقام معظم رهبری در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی امیدواریم که با ارائه آموزش در روستاها و مهارت آموزی به روستائیان تحولی عظیم در زمینه تولید و اشتغال جوانان ایجاد شود.


پایان پیام/

 

 

 

کد خبر 327194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha