نمایشگاه پوستر به مناسبت هفته وقف در استان سمنان گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی هفته گرامیداشت وقف در استان سمنان گفت:50 نمایشگاه پوستر با عنوان تا ابد در آستانه هفته وقف و با موضوع تاکید بر احیای سنت نبوی وقف دراین استان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار شبستان از سمنان، بهنام مطلبی (7 دی) در جمع خبرنگاران افزود: نمایشگاه پوستر با موضوع وقف با هدف تبیین فرهنگ متعالی وقف در زندگی اجتماعی و ترویج و اشاعه این سنت حسنه در بین خانواده‏های ایرانی برپا شده است.


وی با بیان اینکه این نمایشگاه در بقاع متبرکه و مساجد استان سمنان برپا شده و تا پایان هفته وقف ادامه دارد اظهار داشت: در این نمایشگاه ها تلاش شده است تا اثرات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، انسانی، دینی و مذهبی وقف در قالب در جامعه تبیین شود.


مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی هفته گرامیداشت وقف در استان سمنان اضافه کرد: در این نمایشگاه، 28 اثر پوستر با چاپی وزین و در خور توجه در معرض دید عموم قرار گرفته است تا به واسطه آن، فرهنگ وقف را در جامعه نهادینه کرد.


مطلبی ادامه داد: در این نمایشگاه، آثار ارائه شده در قالبی نوین و با بهره‏گیری از سخنان ائمه اطهار (ع)، بزرگان دینی و چهره‏های شاخص قرآنی و مذهبی نظیر حجت‏الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور ارائه شده است.


وی افزود: این نمایشگاه با بهره‏گیری توأمان از هنر کلام و کاریکاتور سعی دارد تا فواید و اثرات مثبت وقف در زندگی اجتماعی را برای همگان نمایان سازد.


مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع‏رسانی هفته گرامیداشت وقف در استان سمنان گفت: بیان جملات کوتاه و اثرگذار در این نمایشگاه در کنار تصاویر زیبا و جالب توجه ارائه شده در آن، بدون تردید نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‏کند.


هفته وقف از دوشنبه هفته جاری آغاز می شود و این نمایشگاهها تا یکشنبه آینده در بقاع متبرکه و برخی مساجد استان سمنان برای بازدید عموم دایر است.


پایان پیام/
 

کد خبر 327262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha