برگزاری تورهای کوهپیمایی ویژه اعضای کانون های مساجد یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد از برگزاری تورهای کوهپیمایی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان، با اشاره به برنامه های متنوع دبیرخانه استان جهت جذب جوانان به مساجد و کانون ها، گفت: در این راستا فعالیت های ورزشی و اردویی در اولویت برنامه ای دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد قرار دارد.


وی با اشاره به جایگاه ورزش در ارتقاء سلامتی و شادابی افراد جامعه، افزود: در این راستا تورهای کوهنوردی با عنوان کوه گشت در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد اظهار داشت: این تورها در ایام تعطیل و به صورت یک روزه در مناطق کوهستانی استان برگزار می شود.


وی افزود: این تور شامل پیاده روی در کوه، نرمش صبحگاهی، برگزاری مسابقات فرهنگی- ورزشی و مشارکت شرکت کنندگان در جمع آوری زباله‌های کوهستان می باشد.


رستگاری با اشاره به همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در برگزاری این تورها، تصریح کرد: این تورها با درخواست کانون های متقاضی در سطح مساجد شهرستان یزد برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 327318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha