جمع آوری بیش از 247 میلیارد ریال کمک های مردمی در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از جمع آوری بیش از 247 میلیارد ریال کمک های مردمی در قالب طرح های مشارکتی در استان یزد خبر داد.

محمد اکبری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد با اشاره به برگزاری 45 طرح مشارکتی در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، گفت: اجرای این طرح ها در راستای کمک به خانوارهای نیازمند و محرومیت زدایی از جامعه می باشد.


وی اظهار داشت: طرح های اکرام ایتام، احسان دانش آموز، محسنین، احسان زائر، کفارات، زکات، فطریه، اطعام و غیرو از جمله طرح های مشارکتی است که توسط این نهاد اجرا می شود.


اکبری، رسالت اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) را توانمند سازی مددجویان و توسعه مشارکت های مردمی دانست و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان یزد در اجرای تمامی این طرح های مشارکتی یاور و همراه این نهاد بوده اند.


وی با بیان اینکه در 8 ماهه نخست سال جاری بیش از 247 میلیارد و 225 میلیون ریال کمک های مردمی در قالب طرح های مختلف جمع آوری شده است اظهار داشت: این مبلغ در راستای انجام بهتر خدمات حمایتی در قالب معیشت، تأمین مسکن، ارتقاء سطح فرهنگی، تامین کمک هزینه جهیزیه، درمان، ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت هزینه می شود.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت را یکی دیگر از حوزه های فعالیتی این نهاد دانست و افزود: امدادگران در کمیته امداد در تلاش به منظور ارتقای سطح فرهنگی و سطح تحصیلی مددجویان این نهاد هستند و پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان نیز در همین راستا انجام می شود.


وی با اشاره به حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از چهار هزار و 530 دانش آموز و یک هزار و 882 دانشجو و طلبه گفت:انجام مشاوره‌های فرهنگی به منظور ارتقای سطح تحصیلی و جلوگیری از ترک تحصیل دانشجو، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری همایش های تحصیلی شغلی در راستای کمک به راهیابی به دانشگاه ها و پرداخت کمک هزینه آزمون های آمادگی کنکور برای دانش آموزان کنکوری از جمله اقدامات این نهاد برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد می باشد.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 327374

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha