کمیته امداد یزد بیش از 5 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: ایجاد پنج هزار و 230 فرصت شغلی طی سال جاری در دستور کار این نهاد قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، محمد اکبری،  مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، در نشست مسئولان و کارشناسان اشتغال و خودکفایی این نهاد با بیان این که مدیریت اشتغال نیازمند خلاقیت، نوآوری و ایده پردازی است، اظهار داشت: کارآفرینی برای محرومان از وظایف اصلی این نهاد است و در شرایط کنونی در مبحث کار و کار آفرینی، مدیریت بخش اشتغال نیازمند ویژگی های ذاتی و اکتسابی است که باید تقویت شود، کارآفرینی از راهنمایی و مشاوره که اساس کار است آغاز و تا تحقق و ایجاد فرصت شغلی پایدار ادامه می یابد.


وی در ادامه به قسمتی از ویژگی های اکتسابی مدیران در بخش اشتغال اشاره کرد و بیان داشت: اعتماد به نفس، شناخت عمیق از وضعیت موجود و وضعیت مطلوب، آرمان گرایی، فرصت گرا و نتیجه گرا بودن، پشتکار داشتن و ریسک پذیر بودن از جمله نیازهای یک مدیر در حوزه اشتغال و خودکفایی است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با بیان اصول هفتگانه مدیریت به اهمیت فرآیند سازی در کار اشاره کرد و اذعان داشت: انجام کار باید بر اساس فرآیند سازی صورت پذیرد و اولین حلقه کار تعامل درون و برون سازمانی است.


اکبری با بیان اینکه ارائه مشاوره شغلی جامع به متقاضیان اشتغال باید بروز و علمی باشد، افزود: دقت و سرعت در ارائه خدمات در بخش اشتغال از اهمیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد در مناطق مختلف استان مشاغل و طرحهای مختلفی ایجاد شود.


به گزاش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، وی ایجاد هفت هزار فرصت شغلی در سال گذشته جهت نیازمندان و افراد تحت حمایت در استان یزد را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: در سال جاری نیز ایجاد پنج هزار و 230 فرصت شغلی در دستور کار است و تعداد 2 هزار موردکاریابی نیز باید برای مددجویان استان صورت می پذیرد.


اکبری در ادامه از آموزش تعداد 10هزار نفر ازمددجویان و فرزندان آنها در کلاس های آموزش اشتغال و فنی و حرفه ای در سال جاری خبر داد.

 

پایان پیام/

کد خبر 173520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha