انجام تغییرات دردولت درجهت برآورده ساختن انتظارات مردم ازدولت می باشد

خبرگزاری شبستان:استاندار یزد با اشاره به تغییر مدیران در کشور گفت: تغییر امری طبیعی است که به دنبال برآورده ساختن انتظارات به وجود آمده از دولت در بین مردم انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،سید محمد میر محمدی استاندار یزد،ظهر امروز (7 دی)در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با بیان اینکه انجام تغییرات با عضو شدن هر دولتی طبیعی می باشد افزود: این تغییرات در راستای برآورده ساختن انتظارات به وجود آمده از دولت در بین مردم انجام می گیرد.


وی تغییرات پی در پی را یکی از مشکلات اساسی کشور دانست و گفت:تا زمانی که مدیر می‌خواهد هماهنگی لازم را ایجاد کند تغییر می‌کند اما باید به این نکته هم توجه کرد.


استاندار یزد با بیان اینکه از سویی دیگر تغییر یک امر ضروری می باشد، تصریح کرد: امکان دارد فرد به دلیل طولانی بودن مدت کار، با آن اداره و شرائط کار منطبق و حالت سکون یابد و خلاقیت خود را از دست بدهد.


وی تغییر برخی مدیریت ها را در دستگاه های اجرایی با هدف شکوفایی استعدادها و توانمندی ها و موفقیت ها ذکر کرد و افزود : بر اساس آنچه در اسلام به ما آموزش داده شده باید تا وقتی در جایگاهی قرار دهیم تلاش کرده و وظیفه خود را انجام دهیم و خوشبختانه در استان یزد عمل به این امر کاملا مشهود است .


میرمحمدی اظهار داشت: مسئولان اجرایی با قدرت و قوت در راستای اهداف نظام اسلامی به کار و فعالیت خود ادامه دهند و منتظر تغییرات نباشند .


وی نقش مهم اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی را جلب مشارکت مردم در کمک به دولت و نظام عنوان کرد و گفت : از آنجایی که لازمه تعاون و همکاری ، اعتماد مردم به یکدیگر است و با جمع کردن سرمایه های اندک می توان کارهای بزرگ انجام داد لذا این اداره کل مسئولیت سنگینی بر عهده دارد .


استاندار یزد خاطرنشان کرد: در کار اعتماد وایمان ملاک است، اگر یک اشکال یا اشتباه وجود داشت، قابل نادیده گرفتن است اما به شرط اینکه بر پایه همین اعتماد و ایمان کار انجام شود.


وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی 1388 گفت :نهم دی ، روز پیوند عمیق امت و ولایت و از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است ؛روزی که باعث جلوگیری از سوء استفاده دشمنان شد .


میرمحمدی با تاکید بر اینکه دشمنان قصد ایجاد جدایی در بین مردم ایران داشتند، گفت: 9 دی در واقع به دشمن گفت که چنین غلطی نکنید و فکر نکنید که بین مردم ما فاصله ایجاد می‌شود، بلکه این همیشه و به صورت یک صدا در مقابل استکبار ایستاده‌اند.


وی همچنین با اشاره به 12 دی و سالروز تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به دارالعباده یزد ،آن را سفری تاریخی و توام با برکات و ثمرات معنوی زیاد برشمرد .


استاندار یزد گفت: امیدواریم مردم مومن استان یزد باز هم شاهد حضور و تشریف فرمایی معظم له در دارالعباده و دارالعلم باشند.


در این مراسم با قدردانی از فلاح زاده ، محمد حسین ریاحی به عنوان مدیر کل جدید تعاون ، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد .

 

پایان پیام/

 

کد خبر 327516

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha