30 وقف جدید در فارس همزمان با هفته وقف رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان:‌ مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس از رونمایی 30 وقف جدید در همایش "همه واقف باشیم" خبر داد و گفت: این همایش 15 دی ماه در سالن عترت سازمان اوقاف فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس،‌ حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم،‌ مدیر کل اوقاف و امور خیریه فارس، امروز (8دی) در جمع خبرنگاران از رونمایی 30 وقف جدید در همایش "همه واقف باشیم" خبر داد و گفت: این همایش 15 دی ماه در سالن عترت سازمان اوقاف فارس برگزار می شود.


این مقام مسئول با اشاره به اینکه نمایشگاه ها، ایستگاه ها، نشست های صنفی و همایش "همه واقف باشیم" در طول هفته وقف برگزار می شود،‌ تصریح کرد: تعداد 10 ایستگاه در سراسر شهر شیراز برای معرفی و تبیین اهمیت وقف برپا می شود.


وی از دیدار مسئولان اوقاف با نماینده ولی فقیه در فارس خبر داد و تصریح کرد: در همایش "همه واقف باشیم" که با حضور هیئت امنا، خدام، مدیران بقاع متبرکه، واقفان، خیرین بقعه ساز و مسجد ساز، فعالان فرهنگی و قرآنی، فرهیختگان و اصحاب وقف، برگزار می شود، قرار است تا از برترین های مسابقات قرآنی تجلیل شود.


حسینی مقدم در خصوص اوراق مشارکت وقف نیز گفت: این اوراق تا پایان سال توسط بانک ملی عرضه می شود که مبلغ کل آن یک هزار میلیارد ریال است و در 2 استان فارس و تهران اجرایی می شود که نیمی از این مبلغ در فارس توزیع خواهد شد و حداقل مبلغ آن یک میلیون ریال است.


وی اعزام مبلغ، غبارروبی بقاع متبرکه، برگزاری مسابقات قرآن را از دیگر برنامه های هفته وقف خواند و یادآور شد:‌ فعالیت های عمرانی متعدد در طول این هفته به بهره برداری می رسد.


پایان پیام/

کد خبر 327633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha