باید از ظرفیت رسانه برای ارتقای فرهنگ وقف در جامعه بهره گرفت

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان از رسانه به عنوان ابزاری موثر در جامعه یاد کرد و گفت: باید از ظرفیت این ابزار ارزشمند برای ارتقای فرهنگ وقف بهره گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مرتضی خاکباز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان امروز(8دی) در سومین همایش وقف و رسانه که به مناسبت گرامیداشت هفته وقف، با حضور فعالان رسانه و برخی مدیران استان در خرم آباد برگزار شد، گفت: رسانه ابزاری توانمند جهت توسعه و تقویت فرهنگ وقف در جامعه است.


وی با تاکید بر ضرورت استفاده از این ظرفیت جهت نهادینه شدن فرهنگ وقف در سطح جامعه، اظهار داشت: با نهادینه شدن فرهنگ غنی وقف و هدایت نیت واقفان به سمت نیازهای جامعه، می توان بخش مهمی از مشکلات جامعه را مرتفع کرد.


حجت الاسلام خاکباز با بیان اینکه فرهنگ وقف از مهمترین و با ارزش ترین رسوم دینی و ملی در ایران به شمار می رود، افزود: وقف آثار زیادی برای جامعه و واقف دارد.


وی با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط دو جانبه وقف و رسانه خاطرنشان کرد: تعامل تنگاتنگ و مستمر با رسانه هاجهت تبیین جایگاه وقف ضروری است.

 

گفتی است، همایش وقف و رسانه با رویکرد حماسه اقتصادی و با شعار وقف رسانه و حماسه اقتصادی با حضورگسترده اصحاب رسانه در استان برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 327782

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha