بصیرت تنها سلاح مقابله با توطئه های دشمنان است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در کردستان بر هوشیاری همه جانبه مردم ایران در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و بصیرت را تنها سلاح مقابله با توطئه های دشمنان ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان، امروز(8دی) در ششمین کنگره سراسری شعر و قطعه ادبی عاشورایی قروه که در مسجد جامع روستای مالوجه برگزار شد، گفت: دشمنان تحمل وجود اصل اسلام انقلابی را ندارند و همواره در راستای ضربه زدن به این مهم فعالیت می کنند.


وی بصیرت را تنها سلاح مقابله با توطئه های دشمنان ذکر کرد و اظهارداشت: مردم بای همواره در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند.


وی به فتنه 88 و واقعه 9 دی اشاره و تصریح کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی خود جریان دو قطبی عالم را برهم زد و این امر دشمنی عمیقی علیه این انقلاب در دل مستکبران ایجاد کرد.


نماینده ولی فقیه در کردستان عنوان کرد: تقلب در انتخابات و فتنه 88 تنها یک بهانه بود به طوری‌که دیدیم خود اوباما در این فتنه آشکارا به صحنه آمد.


حجت الاسلام شاهرودی بیان داشت: پس از انتخابات و به دنبال آشوب‌های ایجاد شده فراری‌ها که سال‌ها پیش از کشور خارج شده بودند خود را آماده بازگشت به داخل کردند، چراکه مطمئن بودند آمریکا، صهیونیست‌ها و جهان استکبار برای پشتیبانی این فتنه به میدان آمده‌اند.


وی افزود: آشوب‌ها تا روز عاشورا ادامه داشت و در این روز بود که فتنه گران رسوا شده و واقعه 9 دی نیز جان تازه‌ای به موج بیداری‌اسلامی در منطقه بخشید.


پایان پیام/
 

کد خبر 327902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha