فتنه سال 88 بعد از جنگ تحمیلی بزرگترین هجمه برنامه ریزی شده بود

خبرگزاری شبستان: عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: فتنه سال 88 بعد از جنگ تحمیلی بزرگترین هجمه برنامه ریزی شده بود که کشور را تهدید کرد اما کشور با وجود افراد با درایت توانست از این کمین گاه گذر کند.

عبدالرضا چراغعلی، عضو شورای اسلامی شهر گرگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: فتنه سال 88 یک اتفاق بزرگی بود که در کشور رقم خورد و باعث شد تا کشور دچار حوادث و اتفاقات بزرگی شود که این موضوع با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و مدیران ارشد کشور مهار شد.


وی افزود: انتخابات سال 88 سوژه جالب برای پرداختن موضوع برای دشمنان این کشور بود که از طریق جنگ نرم صورت گرفته بود و آنان توانستند تاحد زیادی در شروع موفق باشند.


چراغعلی اظهارداشت: در فتنه 88 ما شاهد این بودیم که منافقین رانده شده از کشور با امید دوباره ای برای دست یابی به یک سری از فرصت ها در کشور مشغول به فعالیت شدند.


وی تصریح کرد: با فرمایش مقام معظم رهبری مردم ایران اسلامی پای کار آمدند و اتفاقات خوبی در تمام نقاط کشور از جمله گرگان و دیگر شهرستان ها صورت گرفت.


عضو شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به نقش و جایگاه مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان حرف آخر برای تمامی افراد و حتی آن کسانی که آزرده خاطر بودند و حرف های برای گفتن داشتند تعیین کننده شد و همه مردم به این سخنان احترام گذاشتند و به میدان آمدند و این فرمایشات ختم قضیه برای همه افراد بود.
 

وی خاطرنشان کرد: فتنه سال 88 بعد از جنگ تحمیلی بزرگترین هجمه برنامه ریزی شده بود که کشور را تهدید کرد اما خوشبختانه کشور باوجود افراد با درایت و با تدبیر توانست از این کمین گاه گذر کند.


چراغعلی با بیان اینکه فتنه و یا دسسیه مناسب ترین واژه برای اتفاقات سال 88 است، گفت: این اتفاقات دسیسه ای بود که با دست به دست هم دادن بخشی از عوامل داخلی و خارجی ومورد هدف قرار دادن سرمایه های عمومی مردم مانند بانک ها و اتوبوس های شهرداری شروع شد که این نشان دهنده این است که دستی در کار است.

 

وی افزود: باید تحلیل درستی از اتفاقات و وقایع سال 88 و حتی اتفاقاتی که قبل از آن کشور را تهدید می کرد برای نسل جدید صورت گیرد و تعریف شود.


عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهارداشت: باتوجه به شبکه های خارجی که توانسته جای برای خود در بین خانواده باز کند اگر تحلیل خوبی برای نسل جوان ما صورت نگیرد آن ها به نفع خود موضوع را تحلیل خواهند کرد که برای نسل جوان ما بسیار خطرناک است.


پایان پیام/

 

کد خبر 327916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha