حضور مردم در صحنه شکرانه نعمت ولایت فقیه است

خبرگزاری شبستان: استاندار فارس گفت: نعمت ولایت فقیه و هدایت روحانیت از دیگر نعمت هایی است که شکرانه عملی می خواهد و مردم ما با حضورشان در صحنه های مختلف نشان داده اند که قدردان این نعمت بزرگ هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر سید محمد احمدی، استاندار فارس، امروز (8دی) در همایش بزرگداشت حماسه 9دی که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی هدیه خداوند به ماست، گفت: ما از نعمت پیروی از قرآن، عترت و نظامی مبتنی بر احکام توحیدی و ارزش های اسلامی برخورداریم که بزرگ ترین افتخارش این است که پیرو ائمه اطهار (ع) است.


وی ادامه داد: نعمت ولایت فقیه و هدایت روحانیت از دیگر نعمت هایی است که شکرانه عملی می خواهد و مردم ما با حضورشان در صحنه های مختلف نشان داده اند که قدردان این نعمت بزرگ هستند.


عالی ترین مقام اجرایی استان فارس با تاکید بر اینکه ملت ما هر روز بیش از پیش به سمت آرمان های بلند حرکت می کند، خاطرنشان کرد: امروز امت ما نیازمند وحدت، اطاعت از رهبری، درکنار هم قرار گرفتن و نگریستن به اهداف بزرگ و افق بالاتر است.


دکتر احمدی یادآور شد: ایران اسلامی می تواند الگویی برای جهانیان و مردمی باشد که برای رهایی از چنگال مستکبران تلاش می کنند و امید است که بتوانیم این انقلاب را به اندیشه جهانی حکومت امام زمان(عج) برسانیم و پیشتاز حکومت صالحان باشیم.


استاندار فارس با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور، گفت: مردم ایران همواره به جهانیان ثابت کرده اند که برای همیشه به روحانیت و در راس آن رهبری فرزانه انقلاب اعتماد کامل دارند و هیچگاه رهبر خویش را رها نخواهند کرد.


وی تاکید کرد: امروز نیز پس از گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، قاطع تر و مصمم تر از گذشته، با تمسک به رهبری امام گونه رهبر معظم انقلاب، مشکلات کشور را یکی پس از دیگری پشت سر خواهیم گذاشت.


خاطرنشان می شود، مراسم گرامیداشت یوم الله حماسه 9 دی با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی استان، روحانیون، هیئت های مذهبی، تشکل های مردمی و بیش از 200 نفر از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تالار حافظ شیراز برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 327936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha