باید در سالگرد 9 دی به بازشناسی فتنه مبادرت کنیم

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: ما نباید روز 9 دی را به فراموشی بسپاریم و همیشه باید در آینه ذهن خود آن را حک کرد و در سالگرد 9 دی باید به باز شناسی فتنه مبادرت کنیم.

غلامرضا منتظری، مدیر کل فرهنگ وارشادا سلامی گلستان، درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در طول روزهای سپری شده در دوران انقلاب اسلامی ایران شاهد حوادث و رخدادهای تلخ و شیرین بودیم که هرکدام آن می تواند برای ما مایه پند و عبرت باشد.


وی با اشاره به فتنه سال 88، افزود: فتنه سال 88 از جمله وقایع تلخی بوده است که برای هیچ کدام از مردم ایران خوشایند نبوده است.


منتظری اظهارداشت: با به صحنه آمدن مردم شریف هوشمند و ولایتمدار ایران اسلامی در روز 9 دی در اعتراض به این حرکت ناپسند تجلی شکوه پیوند امت و امام و تجلی پیوند مردم با ولی امر مسلمین صورت گرفت.


وی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در حماسه 9 دی باری دیگر برای نشان دادن ارزش ها، باورهای دینی و مذهبی خود که با تمام وجودشان آمیخته است ذره ای عقب نشینی نخواهند کرد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا به ثمر رسیده است، اظهارداشت: باید برای حفظ دستاوردهای خود از تمام ظرفیت های بهرمند شد.


وی تصریح کرد: ما نباید این روز 9 دی را به فراموشی بسپاریم و همیشه باید در آینه ذهن خود آن را حک کرد و در سالگرد 9 دی باید به باز شناسی فتنه مبادرت کنیم.


منتظری یادآورشد: باید ابعاد فتنه را بیشتر تشریح کنیم تا بر سر دوراهی دچار تردید نشویم.


پایان پیام/

 

کد خبر 327939

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha