9 دی یادآور حماسه آفرینی ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی، اعلام کردند: 9 دی یادآور حماسه آفرینی ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، در این بیانیه که صبح امروز (9 دی) منتشر شد، آمده است: نهم دی ماه سال 88 یادآور حماسه آفرینی ملتی است که تا آخرین قطره خون خود میثاقی سترگ با ولایت و نظام اسلامی بسته است. ملتی که در کشاکش تاریخ موحدانه و آزادانه مسیر بی نیازی و هدایت و سعادت را برگزیده است.


چطور می توان تصور کرد که گروهی معاند و کج اندیش غافل بتواند به بهانه واهی انتخابات حریم هرم حسینی و ولایت و نظام اسلامی را بشکند و نصایح پدرانه و توحیدی های مشفقانه پیر و مراد و رهبر عزیزمان را ندیده بگیرند و تصور کنند که ملت ایران از آرمان ها و ارزشهای بلند خود کوتاه آمده و ایران را جولانگاه استکبار و دشمنان قرار داده است، زهی خیال باطل.


این بیانیه با اشاره به اینکه ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی همچون گذشته و با بصیرت تر و محکم تر و با صلابت تر از دین و آئین و نظام خود مردانه حفاظت می کند و به شرق و غرب اعلام می کند که ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.


در ادامه این بیانیه بر این نقطه تاکید شده است: ما اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن اعلام تبعیت کامل از اوامر و منویات رهبر معظم انقلاب، پاسداری از میراث عظیم و ماندگار امام خمینی (ره) و همه شهدای والامقام و ایثارگران جبهه حق و آزادگی را وظیفه و تکلیف خود می دانیم و به همه معاندان و دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اعلام می داریم که تا آخرین قطه خون خود از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و ام ولایت مطلقه فقیه حفاظت خواهیم کرد و به سران فتنه و حامیان کور دلشان اعلام می داریم تنها راه بازگشت شان به دامان ملت و رهبری توبه و اعلام برائت از استکبار جهانی علی الخصوص آمریکا و اسرائیل است.


در بخش دیگر این بیانیه آمده است: والا از دستگاه های مسئول قاطعانه می خواهیم که آنان را به اشد مجازات محکوم نماید و از همه امت شهید پرور ایرانی اسلامی می خواهیم که با حضور گسترده در حماسه نهم دی ماه، شادی ارواح طیبه شهدای عظیم السان انقلاب و امام شهدا و رهبری را شاهد باشیم و یکبار دیگر بیعت خود را با ولایت و ارزشهای والای انقلاب اسلامی نشان دهند.
 

پایان پیام/

کد خبر 328111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha