برگزاری کارگاه آموزشی، بصیرتی و مهارتی ویژه رسانه های جمعی کردستان

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی، بصیرتی و مهارتی ویژه رسانه های جمعی استان همزمان با گرامیداشت21 دی در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سرهنگ پاسدار محمد رضا قاسمی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان، امروز ( 9 دی) در دومین نشست شورای اندیشه و همفکری بسیج رسانه استان در دانشگاه امام حسین در سنندج، گفت: طرح تقویت بسیج رسانه در راستای توجه بیشتر به رسانه های استان در دست اقدام است که در همین راستا برگزاری همایش بسیج رسانه ضروری به نظر می رسد.


وی رونمایی از شهدای رسانه، دیدار با پیشکسوتان از اقدامات در دست اقدام شورای همفکری بسیج رسانه برشمرد و اظهار داشت: کارگاه آموزشی، بصیرتی و مهارتی ویژه رسانه های جمعی استان در سنندج برگزار می شود.


مسئول سازمان بسیج رسانه استان کردستان با تاکید بر بازخوانی ابعاد حماسی نهم دی سال 88 که از آن به انقلاب سوم یاد شده است، اظهار داشت: حماسه 9 دی تداعی کننده یوم الله 22 بهمن 57 و بی نظیرترین حماسه در دفاع از نظام جمهوری بوده است.


این مقام مسئول، بهره گیری از جنگ فرهنگی و تبلیغاتی در راستای زدن به نظام و انقلاب را از اهداف دشمنان برشمرد و اذعان کرد: در همین راستا ضرورت دارد رسانه های جمعی با رویکرد فرهنگی انقلابی در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره حضور فعال داشته باشند.


سرهنگ قاسمی افزود: هم اکنون در عرصه سیاسی با اعمال تحریم های اقتصادی درصدد به زانو در آوردن ایران هستند.


پایان پیام/

کد خبر 328165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha