وحدت مهمترین سرمایه مسلمانان برای حرکت رو به جلوست

خبرگزاری شبستان: مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خواستار هوشیاری و بصیرت روزافزون مسلمانان در برابر توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت ‌الاسلام محرمعلی فراشی مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عصر امروز در مراسم قرائت ازبعید رحلت پیامبر گرامی اسلام در مسجد جامع سنندج اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) جلوه بارزی از خوبی‌ ها و صفات نیکو بودند که به عنوان چراغ راه مسلمانان همیشه فروزان هستند.


وی افزود: تأسی از سیره رسول الله(ص) زمینه ساز تعالی و عزت مسلمانان برای همیشه تاریخ است و باید در تمام شئون زندگی خویش راه و سیره فخر کائنات را مدنظر داشته باشیم.


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: وحدت مهمترین سرمایه مسلمانان برای حرکت رو به جلوست و باید تک تک مسلمانان در این خصوص احساس مسئولیت نمایند.


وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ 9 دی 88 اظهار داشت: ملت قهرمان ایران در آن روز به یاد ماندنی و جاودانه در تاریخ انقلاب پاسخ قاطعی به دشمنان دین خدا داد و همه دسیسه ‌ها و توطئه‌ های شوم استکبار و بساط فتنه‌گران را یکجا برهم زدند.


حجت الاسلام فراشی خاطر نشان کرد: نهم دی اوج دینداری، ولایتمداری و محبت به پیغمبر و اهل بیت(ع) در بین مردم مسلمان ایران را برای جهانیان نمایان کرد و بزرگداشت این ایام وظیفه ای همگانی است.


وی با ابراز خشنودی از افزایش مداوم و هر ساله مجالس معنوی در استان کردستان خاطرنشان کرد: ارادت قلبی شهروندان کردستانی به پیامبر و اهل بیت انکارناپذیر است و امیدواریم که روز به روز بر تقویت این عرصه افزوده شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 328435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha