قرائت زیارت حضرت رسول از بعید در امامزادگان استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: همزمان با 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اسلام، و امام حسن مجتبی(ع) زیارت حضرت رسول از بعید در امامزادگان شاخص استان مرکزی قرائت شد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از اراک، مردم مومن و ولایتمدار استان مرکزی در نقاط مختلف شهری و روستای با در دست داشتن بیرق های عزا و برتن داشتن رخت و شال عزا در غم رحلت حضرت محمد مصطفی(ص) در جوار بارگاه امامزادگان استان حضور یافت و به عزاداری و قرائت زیارت حضرت رسول پرداختند.


حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیر کل اوقف و امور خیریه استان مرکزی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک ضمن تسلیت این ایام گفت: حرم مطهر امامزادگان استان مرکزی همواره میزبان عزاداران و دوستداران اهل ببیت عصمت و طهارت(ع) است که در این ایام به صورت ویژه برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

 

وی افزود: همزمان با 28 صفر شاهد برگزاری برنامه های مختلف عزاداری، سخنرانی، سینه زنی و زنجیر زنی و اجرای برنامه های فرهنگی همچون مشاوره مذهبی، خیمه های معرفت و تبیین فرهنگ وقف و سیره نبوی پرداخته می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، خاطر نشان کرد: برگزاری قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از برنامه های امروز است که این مراسم معنوی در 25 امامزاده شاخص استان برگزار شد.


حجت الاسلام عباسیان تبیین شخصیت و سیره پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) را نیز از محور های سخنرانی روحانیان و وعاظ در این روز دانست و گفت: الگو گیری از سیره و منش ائمه اطهار(ع) راه سعادت را به انسان نشان می دهد و منشا خیر و برکت در زندگی می شود.


پایان پیام/

کد خبر 328483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha