حرکت کاروان«عاشقان ولایت» به صورت پیاده به حرم بی بی حکیمه(س)

خبرگزاری شبستان؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران از حرکت بیش از 500 نفر از جوانان، نوجوانان و مردم این شهرستان در قالب کاروان«عاشقان ولایت» به صورت پیاده به حرم بی بی حکیمه(س)خبر داد.

فرزین بهمنی آزاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت:به مناسبت 28 صفر، سالروز ارتحال نبی مکرم اسلام(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)و شهادت امام رضا(ع) کاروان «عاشقان ولایت» ساعت 30/7 صبح روز چهارشنبه 11 دی ماه جاری از گچساران عازم حرم بی بی حکیمه(س) خواهند شد.

 

بهمنی آزاد طول مسیر گچساران تا امامزاده بی بی حکیمه(س)را 80 کیلومتر عنوان و افزود: این کاروان 500 نفری حرکت خود را با اتوبوس از گچساران آغاز و در حرم کاکامبارک(ع) از خودرو پیاده شده و مسیر 5 کیلومتری حرم تا حرم را با پای پیاده طب خواهند کرد.

 

وی عنوان کرد:کاروان پس از رسیدن به حرم بی بی حکیمه(س) خواهر بلافصل امام رضا(ع)با شرکت در مراسم دعا، عزاداری و روضه خوانی و یک شب را در حرم بی بی سپری می کنند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران با بیان این که این برنامه همه ساله در این شهرستان برگزار می شود، گفت: اداره اوقاف و هیئت های مذهبی شهرستان خصوصا هیئت شهدای باوی همکاری خوب و قابل تقدیری در برگزاری این همایش پیاده روی داشته و دارند.

 

پایان پیام/
 

 

کد خبر 328539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha