سه زندانی با کمک هزینه های وقف در اصفهان آزاد شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان از آزادی سه نفر زندانی جرائم غیرعمد به وسیله وقف خبرداد.

حجت الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار شبستان در اصفهان به کارکرد های وقف اشاره کرد و اظهار داشت: وقف کارکردهای مهمی از جمله کاردکرد اقتصادی دارد که این ظرفیت ها به رفع نیازهای و پیشرفت جامعه کمک می کند.


وی افزود: به کمک وقف و نیت واقفان فعالیت هایی در عرصه های مختلف و رفع نیازهای متعدد جامعه می توان گام ها و اقداماتی انجام داد که نیازهای جامعه را رفع و به مردم کمک کند.


حجت الاسلام صادقی با اشاره به کار آزادی سه زندانی از زندان اصفهان در نخستین روز هفته وقف، گفت: سه زندانی جرائم غیر عمد و کمک 150 میلیون ریالی از بند زندان رها شدند و به آغوش خانواده باز گشتند که این اقدام در آستانه شهادت پیامبراکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) انجام شد.


وی ادامه داد: همزمان با هفته وقف برنامه های مختلفی در سطح استان همانند همایش تجلیل از واقفین برگزار شد که تجلیل از واقفین در ترویج فرهنگ وقف و تجلیل از کسانی که در این مسیر حرکت کرده اند بسیار مهم بود و جمع واقفان افزایش خواهد یافت.


وی خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی و مذهبی در روزهای پایانی ماه صفر در آستان مقدس امامزادگان سراسر استان و امامزادگان شاخص برگزار و سخنرانان و مداحان به سخنرانی و مداحی پرداختند.
 

پایان پیام/

کد خبر 328574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha