بازدیدهای دوره‌‌ای از واحدهای تولیدی با کیفیت صورت می‌گیرد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: بازدیدهای دوره‌‌ای از واحدهای تولیدی با کیفیت در راستای حمایت و شناساندن ظرفیت تولید واحدهای تولیدی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، هاشم علایی مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل امروز( 11 دی) در بازدید از خط تولید روغن نباتی اردبیل که با حضور جمعی از مسئولان کنترل کیفی و مدیران واحدهای تولیدی صورت گرفت، اظهار داشت: واحدهای تولیدی و بخش خصوصی موتور محرک اقتصاد هر کشور است.


وی با بیان اینکه هر چه بخش خصوصی بیشتر باشد، رشد اقتصادی پایدار بیشتر خواهد بود، افزود: حضور مسئولان کنترل کیفی دیگر واحدهای تولیدی می‌تواند در ارتقای رشد علمی مسئولان کنترل کیفی واحدها و آشنا شدن با دیگر محصولات استان اردبیل را به همراه داشته باشد.


مدیرکل استاندارد استان اردبیل ادامه داد: با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی باید از واحدهای تولیدی و بخش خصوصی حمایت‌های لازم را انجام دهیم تا با افزایش تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال در سطح استان اردبیل را شاهد باشیم.


این مقام مسئول با اعلام اینکه واحد تولیدی روغن نباتی اردبیل با تولید انواع روغن نباتی مایع با نام تجاری سلامت واحدهای تولیدی نمونه سال 92 استاندارد استان اردبیل است، عنوان کرد: در زمینه تصفیه و بسته‌بندی نیز این کارخانه با شرکت‌های تولیدی فامیلا، اویلا و هانا همکاری می‌کند.


به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان اردبیل، علایی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و در راستای حمایت و شناساندن ظرفیت تولید واحدهای تولیدی با حضور مدیران و مسئولان کنترل کیفی واحدهای تولیدی استان اردبیل از واحدهای تولیدی با کیفیت به صورت دوره‌ای بازدید صورت می‌گیرد.


مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: سومین بازدید از کارخانه آرتاویل تایر واحد نمونه کشوری و استان در ایام‌الله دهه مبارک فجر انجام خواهد گرفت.


پایان پیام/

کد خبر 328726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha