توزیع روزانه 6 هزار بسته غذای گرم در میان زوار پیاده امام رضا (ع)

خبرگزاری شبستان: عضو هیئت مرکزی مجمع خادم الائمه (ع) با اشاره به توزیع روزانه حدود 6 هزار بسته غذای گرم در میان زوار پیاده امام رضا (ع)،گفت: این مهم با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر به زوار الرضا (ع) انجام می شود.

امین پوربشیری، عضو هیئت مرکزی مجمع خادم الائمه (ع) شیراز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این مجمع از چند مجموعه همچون کانون فرهنگی و هنری خادم الرضا (ع) شیراز، خادم العباس (ع) و گروه های امدادی تشکیل شده است.


وی با تاکید بر اینکه حرکت خدمت رسانی به زائرین پیاده حضرت امام رضا (ع) از 10 سال پیش تاکنون آغاز شده است، تصریح کرد: مجمع خادم الائمه (ع) شیراز با هدف خدمت رسانی هرچه بهتر از حدود پنج سال پیش کار خود را آغاز کرد.


مسئول کانون فرهنگی و هنری خادم الرضا (ع) شیراز با یادآوری این مطلب که استارت کار خدمت رسانی از 2 روز مانده به اربعین حسینی در منطقه چناران با ایجاد فضای خدمات رسانی با داربست فلزی آغاز می شود، تاکید کرد: حدود 150 نفر در این طرح با ما همکاری می کنند که در برخی موارد تعداد آنان تا 200 نفر هم می رسد که حدود 120 نفر این افراد شیرازی هستند و مابقی بر اساس نذر خود از تهران و مشهد به گروه می پیوندند.


پوربشیری با اشاره به اینکه ایستگاه خدمت رسانی این مجمع در 45 کیلومتری جاده قوچان به مشهد مستقر شده بود، خاطر نشان کرد: این ایستگاه با نام احمد بن موسی (ع) نامگذاری شده است.


وی خدمات این ایستگاه را راه اندازی استراحتگاه، امدادگری، پذیرایی صبحانه، نهار و شام گرم خواند و افزود: روزانه 6 هزار بسته غذایی بین زوار پیاده حضرت امام رضا (ع) توزیع می شده است.


عضو هیئت مرکزی مجمع خادم الائمه (ع) شیراز با تاکید بر اینکه از 25 صفر تا 28 صفر خدمت رسانی انجام می شود، اظهار داشت: این حرکت با هدف فرهنگ سازی پیاده روی زیارت ائمه اطهار (ع) و خدمت رسانی هر چه بیشتر به زوار الرضا (ع) انجام می شود.


پوربشیری این گروه را سفرای حضرت شاهچراغ (ع) خواند و تصریح کرد: امیدواریم توانسته باشیم به خوبی از زائران پیاده پذیرایی کرده باشیم.


پایان پیام/

کد خبر 328898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha