روح شهدای دفاع مقدس در بوستان شهدای گمنام گچساران آرام گرفت

خبرگزاری شبستان: پیکر پاک و مطهر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان گچساران تشییع و روح ملکوتی این بزرگواران در بوستان شهدای گمنام این شهر آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام رضا (ع) آیین تشییع پیکر 3 شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مردم شهیدپرور گچساران برگزار شد.
 

 

 عزاداران امام رضا (ع) در اجتماعی عظیم در حالی که لباس سیاه عزا و ماتم برتن دارند در میدان امام خمینی (ره) شهر دوگنبدان مظلومیت و دلاوری های شهدای به خون خفته را به سوگ نشستند.


بنابراین گزارش؛ در این آیین معنوی قشرهای مختلف مردم با سر دادن شعارهای لبیک یا غریب الغربا، لبیک یا زهرا، حسین حسین شعار ماست – شهادت افتخار ماست، پیکر شهدا را به سمت بوستان شهدای گمنام (پارک نفت) تشییع می کنند.


پیکر این شهدا از فلکه امام به سمت بوستان شهدای گمنام تشییع و آیین تدفین شهدا و سوگواری عزاداران امام رضا (ع) با حضور هیئت های مذهبی، دسته های عزاداری و آحاد مختلف مردم شهیدپرور گچساران برگزار شد.
قرائت دعای روحبخش کمیل در جوار آرامگاه این شهدا از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این آیین بود.


گفتنی است، این شهدا در مناطق عملیاتی جنوب همراه با 54 شهید سراسر کشور پیدا شده و از یادگاران عملیات های بیت المقدس بوده که 19، 21 و 23 ساله هستند.
 

پایان پیام/

کد خبر 328910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha