وحدت مهمترین سرمایه مسلمانان برای فتح قله های عزت است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه سنندج بر دشمن شناسی و حفظ انسجام و اتحاد مسلمانان در برابر توطئه ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستا حسام الدین مجتهدی امام جمعه سنندج، ظهر امروز(13دی) در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: یکی از شاخص های امت رسول الله(ص) وحدت و همدلی بوده و همواره در طول تاریخ پرافتخار اسلامی دشمنان خواسته اند که این وحدت را خدشه دار کنند.


وی افزود: در این برهه زمانی لازم است که همه ما با هوشیاری و بصیرت همه جانبه توطئه های دشمنان را رصد کنیم و با حفظ انسجام و اتحاد خویش در برابر آنان ایستادگی کنیم.


امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته به حلول ماه ربیع الاول و آیین های ویژه مردم مسلمان کردستان در این ایام اشاره کرد و افزود: حفظ آداب و سنن و ترویج مبانی هویت بخش دینی در بین جوانان جامعه از مهمترین اموری است که باید مورد توجه قرار گیرد.


وی از مسئولان و متولیان حوزه های فرهنگی و دینی خواست که با همت و تلاشی مضاعف از علما و روحانیون و فعالان دینی و قرآنی در جامعه حمایت نمایند و زمینه برپایی محافل و برنامه های دینی و مذهبی را در تمامی نقاط استان فراهم کنند.


ماموستا مجتهدی در ادامه سخنان خود خواستار فراهم کردن زمینه های لازم برای ازدواج و اشتغال جوانان شد و افزود: اگر زمینه ازدواج جوانان فراهم شود، بسیاری از ناملایمات اجتماعی و فرهنگی کاهش خواهد یافت و سلامت جامعه تضمین خواهد شد.


امام جمعه سنندج در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته بر پاسخگویی به موقع مسئولان و مدیران استان در خصوص نیاز ها و مشکلات مردم تأکید کرد و خواستار تلاش مضاعف مدیران استان برای رفع کمبودها و محرومیت ها در کردستان شد.


پایان پیام/

کد خبر 329000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha