تخریب مساجد در بحرین ناجوانمردانه ترین عمل در میان انبوه حملات است

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران در پی تخریب مساجد در کشور بحرین با صدور بیانه ای تخریب مساجد و حسینیه ها را وحشیانه و ناجوانمردانه ترین حرکت ها در میان انبوه حملات دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران به دنبال تخریب مساجد در کشور بحرین و یورش ددمنشانه حکام دست نشانده کشورهای اسلامی به مراکز دینی و عزاداری مسلمانان و شیعیان در کشورهای اسلامی بویژه در کشور بحرین در محکومیت این اقدام انزجار آور بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران آغاز به ثمر نشستن بیداری امت اسلامی در طول سال های مجاهدت فی سبیل الله بود. تشکیل حکومت اسلامی در نتیجه این بیداری اسلامی تلالو امید و استقامت در میان تمام ستم دیده و رنج کشیده جهان و خط بطلانی بر همه زیاده خواهان بود. اندیشه ناب اسلام با شعار هیهات من الذله در سرزمین های اسلامی و به ویژه در ایران اسلامی ریشه دواند و محکم شد و در کمترین زمان کشورهای جهان را درنوردید و موجبات نگرانی استعمارگران را از جایگاه متزلزلشان فراهم آورد، آنان که برای تحکیم موقعیت خود از هیچ اقدام غیر انسانی ای دریغ نکردند و جنگ های بسیار علیه ملت های آزاده به راه انداختند.
در ادامه این بیانیه می خوانیم: در این راستا می توان جنگ تحمیلی ایران، جنگ عراق، جنگ اسراییل با اعراب و ... تا ایجاد جنبش های مخملی و هم اکنون نیز سرکوب داخلی و خارجی مسلمانان و شیعیان در لیبی و بحرین توسط مزدوران تا دندان مصلح آنان اشاره کرد تا اینکه بتوانند شعله های بیداری اسلامی را خاموش کنند.
در ادامه بیانیه آمده است: اما آنان نمی فهمند و نمی توانند، بفهمند که وعده حق محقق است «فان حزب الله هم الغالبون» و در میان انبوه حملات وحشیانه و ناجوانمردانه ترین حرکت ها است که «ان الله یدافع عن الذین آمنوا» این وحشی گری ها تا آنجا پیش رفته است که به مساجد، حسینیه ها و تکیه های مذهبی در کشور بحرین نیز حمله ور شده و اقدام به تخریب خانه های خدا کرده اند. کیست که نداند این جسارت ها از حاکمان عربستان و اربابان اسرائیلی امریکایی‌ آنها سر می زند.
در پایان این بیانیه خاطر نشان شده است: دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ضمن اعلام انزجار از این حرکت های ضد اسلامی و انسانی که کار را به مخالفت با قرآن و اسلام رسانده اند و مساجد را به آتش کشانده اند از تمام مسلمانان مردم آزاده جهان می خواهد تا با تمامی توان از این مظلومان جدید حمایت کننند تا شاهد آزادی کامل این عزیزان باشیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 32904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha