"22بهمن" سند ملت ایران برای دفاع از ارزش های انقلاب است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان "22بهمن" را به عنوان سند ملت ایران برای دفاع از ارزش های انقلاب خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستاناز کرمان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، صبح امروز(14 دی)در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن پیامبر اعظم استانداری تشکیل شد، انتخابات و "22بهمن"را دو موضوعی ذکر کرد که دنیا روی آن دست گذاشته است.


مهندس جواد کمالی "22بهمن" را سند ملت ایران برای دفاع از ارزش های انقلاب عنوان کرد و افزود: اگر همه وقت خود را صرف انقلاب کنیم، بزرگترین خدمت را انجام دادیم.


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم با بیان اینکه در مقطع کنونی بیگانگان به طرق مختلف شایعه ناکارآمدی نظام را تبلیغ و برای تفرقه میان مردم و مسئولان تلاش می کنند؛ بر ضرورت حفظ وحدت تأکید کرد.


مهدی صدفی در همین رابطه خاطرنشان کرد: در دهه فجر باید علاوه بر بیان برکات و دستاوردهای نظام به وحدت کلمه و وفاق ملی نیز توجه شود.


گفتنی است، در ادامه این نشست، تعدادی از کمیته های ستاد بزرگداشت دهه فجر استان از جمله کمیته های دانش آموزی، دانشگاهیان، روستائی و عشایری، ورزش و جوانان، فرهنگی هنری، ارتباطات و اطلاع رسانی، کارگری به ارائه گزارشی از برنامه های خود پرداختند.

  

پایان پیام/

کد خبر 329270

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha