حضور ملت ایران در 22بهمن نشان دهنده ید واحده است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22بهمن نشان دهنده ید واحده ملت ایران است. ‌

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک امروز (6بهمن) در نشست اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:‌ برنامه های دهه فجر و مخصوصا راهپیمایی یوم الله 22بهمن امسال باید غنی تر، پرمحتواتر و اثرگذار تر از سال های گذشته برگزار شود.


وی تصریح کرد:‌ اکنون در زمانی که رسانه های کشورهای بیگانه علیه ایران تبلیغات منفی می کنند و جان کری در داووس به ملت ایران توهین می کند ملت ایران باید با حضور گسترده در روز 22بهمن به دشمن نشان دهند که پای آرمان های امام و رهبری و خون شهدا ایستاده اند و با تمام توان از آن حمایت می کنند.


امام جمعه اراک با بیان اینکه ‌اگر وحدت و انسجام را حفظ نکنیم و پشت سر مقام معظم رهبری حرکت نکنیم دشمنان از چپ و راست به ملت ایران می تازند اظهار کرد:‌ ایران باید نشان دهد ملتی آزاده، مستقل،‌ مقتدر و با عزت است و به آن افتخار می کند و این جوهره و بذری است که حضرت امام خمینی(ره) در وجود ملت ایران پاشیدند.


وی ادامه داد: در روز 22 بهمن مردم ایران نشان می دهند که ملتی هستند با اقتدار، باحکمت، با قدرت و محکم که مقابل فتنه فتنه گران و باندهای خبیث سیاسی و غیر سیاسی دنیا ایستاده اند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در روز 22بهمن کوچک و بزرگ، پیر و جوان و همه و همه اگر سنگ از آسمان ببارد و اگر موشک ببارد باید هیچکس در خانه نماند و در این جشن بزرگ انقلاب و حضو رهمگانی شرکت کنند تا چشم بدخواهان عالم از این شکوه و عظمت کور شود.


آیت الله دری نجف آبادی افزود:‌ حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن باید از روی ایمان و اعتقاد و باور قلبی شان باشد و آرمان های انقلاب در همه عرصه های زندگی در بی نیازی از بیگانگان و همچنین عزت و استقلال داخلی کشور مشهود باشد.


در ادامه این نشست حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی و مسئول ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر گفت: 230کمیته برای برگزاری برنامه های دهه فجر استان مرکزی با خلاقیت های ویژه و تلاش مضاعف برای افزایش کمی و کیفی برنامه ها تشکیل شده است.


وی افزود:‌ دوازدهم بهمن همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی مراسمی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در حجره طلبگی امام در حوزه علیمه امام خمینی(ره) برگزار می شود.


حجت الاسلام هاشمی، گلباران بیت قدیمی امام (ره) در خمین،‌ 10 شب، 10 برنامه، 10 محله در مساجد اراک، مسابقات فرهنگی هنری، روزنامه دیواری، سرود، فیلم، طراحی و نقاشی،‌ افتتاح پروژه های عمرانی،‌ خدماتی، کرسی های آزاد اندیشی، اجرای تئاتر، نمایش عروسکی،‌ سرکشی و بازدید از خانواده شهدا، ویزیت رایگان بیماران نیازمند، اهدا جهیزیه، نور افشانی آسمان شهر و استان در شب پیروزی انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های دهه فجر در استان دانست.


مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر استان مرکزی با بیان اینکه استان مرکزی سال گذشته به عنوان استان نمونه در اجرای برنامه ها در کشور معرفی شد، تصریح کرد:‌ در همایشی از برنامه های برتر دهه فجر تقدیر خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 336190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha