افتتاح سیزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه وبویراحمد

خبرگزاری شبستان: سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب کهگیلویه وبویراحمد، ظهر امروز ( 14 دی) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب، ظهر امروز(14دی) با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌ های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج افتتاح شد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تقدیر از همه کسانی که همکاری لازم جهت برگزاری نمایشگاه را داشتند، اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه نمایشگاه و حضور ناشران در نمایشگاه صورت گرفته است.

 

امین کمالوندی، با تاکید بر این‌که در چند روز اخیر کارکنان این اداره کل با وجود برودت هوا و یخبندان به نحو احسن نمایشگاه را آماده افتتاح کردند، گفت: کار فرهنگی با یک دست صدا نمی ‌دهد از این ‌رو باید کلیه نهادها و دستگاه‌ های فرهنگی وارد کار شوند و فرهنگ کتاب و کتاب خوانی را در جامعه نهادینه کنند.

 

 

وی گفت: این نمایشگاه میزبان تعداد زیادی از ناشران در سطح کشور است که انتظار می ‌رود با اطلاع ‌رسانی و نهادینه کردن فرهنگ‌ کتاب‌ خوانی در جامعه شاهد استقبال بی ‌نظیر مردم در این فصل سرما باشیم.

 

این مسئول عنوان کرد: از رسانه ملی تقاضا می ‌شود به منظور استقبال و ترغیب هرچه بیشتر برای خریدن کتاب برنامه ‌ای ترتیب دهند تا میزان ترغیب برای خرید در سطح استان افزایش یابد.

 

 

کمالوندی با تأکید بر اینکه 40 درصد تخفیف ویژه برای خریداران در نمایشگاه بزرگ کتاب در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به این ‌که 230 میلیون تومان بن کتاب برای نمایشگاه در نظر گرفته شده است و بر اساس مدارک تحصیلی و سن بین 30 تا 40 هزار تومان بن خرید نیز به خریداران ارائه می‌ شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 329307

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha