افتتاح نمایشگاه کتاب پایتخت طبیعت ایران باحضور معاون وزیر ارشاد

خبرگزاری شبستان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب پایتخت طبیعت ایران فردا(14دی) با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد افتتاح می شود.

امین کمالوندی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار شبستان با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد در دی ماه ‌جاری، اظهار داشت: در این نمایشگاه که در 149 غرفه و در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برپا می ‌شود، بن کتاب با تخفیف 40 درصد به بازدیدکنندگان ارائه می ‌شود.
کمالوندی وی با بیان این که بن‌ های کتاب این نمایشگاه به صورت الکترونیکی است، افزود: برای سهولت و تسریع خرید بازدیدکنندگان با همکاری بانک صادرات در تمامی غرفه‌ های این نمایشگاه کارت خوان تعبیه خواهد شد.
وی با بیان این که بازدیدکنندگان برای خرید بن باید کارت ملی همراه داشته باشند، تصریح کرد: این نمایشگاه از 12 تا 20 دی ‌ماه سال‌ جاری در یاسوج برپا می ‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد با بیان این ‌که نمایشگاه کتاب از 12 دی آغاز و تا 20 دی ماه جاری ادامه دارد، ابراز داشت:این نمایشگاه با حضورسیدعباس صالحی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌ های فرهنگی ایران نیز افتتاح و علاقه ‌مندان می ‌توانند صبح‌ ها از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر و عصرها از 16 تا 20 شب از نمایشگاه بازدید کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 328952

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha