جوانان باید ارتباط ملموس و نزدیکی با کتاب داشته باشند

خبرگزاری شبستان: نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جوانان باید ارتباط ملموس و نزدیکی با کتاب داشته باشند، افزود:فرهنگ کتابخوانی باید به صورت عملی رواج پیدا کند.

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری، نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز(14 دی ) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت:حضور بنده و دیگر مسئولان در نمایشگاه کتاب به منظور حمایت از اداره کل ارشاد در زمینه برگزاری این نمایشگاه بزرگ است.

 

حجت الاسلام بزرگواری گفت: ما به عنوان مسئولان وظیفه داریم در راستای گسترش فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و برای این که اطلاعات و مخصوصا معلومات عمومی مردم را بالا ببریم نمایشگاه کتاب کنیم.

 

وی افزود: برای این که مردم را با فرهنگ کتاب خوانی در این استان بیشتر آشنا کنیم، وظیفه داریم در این نمایشگاه و مجالس و جایگاهی که بیشتر جوانان عزیز ما حضور دارند ما هم بیاییم و اعلام حمایت کنیم.


این نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجوعه کارکنان این اداره، عنوان کرد:امیدواریم که بتوانیم فرهنگ کتاب خوانی را به صورت عملی رواج دهیم که جوانان ما با کتاب و کتاب خوانی ارتباط ملموس و نزدیکی داشته باشند.

 

بزرگواری ادامه داد: اگر در همه زمینه ها معلومات عمومی داشته باشیم می توانیم در بسیاری از مسایل اظهارنظر کنیم.

 

وی عنوان کرد: با توجه به فرهنگ بسیار عالی و پاکی که مردم استان نسبت به اسلام و ائمه دارند باید در زمینه های دیگر نیز بتوانند از این نمایشگاه به نحو احسن استفاده کنند.

 

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدواریم که مسئولان استانی که روحیه فرهنگی بالایی دارند در جهت گسترش فرهنگ اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ کتاب خوانی نقش مفید و ارزنده ای داشته باشند.


پایان پیام/

 

کد خبر 329386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha