برگزاری نمایشگاه کتاب از نمادهای رشد فرهنگی استان هاست

خبرگزاری شبستان:استاندار کهگیلویه وبویراحمد برگزاری نمایشگاه کتاب را از نمودها و نمادهای رشد فرهنگی هر استان دانست و افزود:امیدوارم نمایشگاه کتاب به عنوان نماد فرهنگی فروش مناسبی را در سطح شهر یاسوج داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، ظهر امروز(14دی) در مراسم افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب ضمن تقدیر از زحمات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاران و همچنین ناشرین حاضر، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم میزبان و مشتری خوبی برای ناشران باشیم.


خادمی گفت: با توجه به برودت هوا و بارش نزولات آسمانی در چند روز اخیر مشکلاتی در این خصوص به وجود آمده که در برگزاری نمایشگاه تاثیراتی نیز داشته است.


وی برگزاری نمایشگاه کتاب را از نمودها و نمادهای رشد فرهنگی در استان دانست و افزود: امیدوارم نمایشگاه کتاب به عنوان نماد فرهنگی فروش مناسبی را در سطح شهر یاسوج داشته باشد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ضرورت توجه و اهمیت دادن به فرهنگ کتاب و کتاب‌ خوانی را مهم برشمرد و گفت: با توجه به برودت هوا و یخبندان انتظار می ‌رود اطلاع ‌رسانی بیشتری در راستای برگزاری نمایشگاه صورت گیرد و خریداران با خرید کتاب فرهنگ کتاب‌ خوانی را در بین خانواده اجرا کنند تا این مهم نیز در سطح جامعه نهادینه شود.
 

 

خادمی بر تقویت فرهنگ کتاب‌ خوانی تاکید و عنوان کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب مجموعه دانشگاه‌ ها، دستگاه‌ های فرهنگی و نهادهای دولتی از فرصت به دست آمده استفاده کنند و کتاب های مورد نیاز کتابخانه‌ های خود را تهیه کنند.

 

وی از همه دستگاه های اجرایی خواست جهت ترویج و تقویت فرهنگ کتاب خوانی در استان و همچنین دستگاه ها تلاش کنند.


این مقام مسئول گفت: این نمایشگاه فرصتی است که مراکز فرهنگی و دانشجویان از تخفیف ها و ظرفیت ایجاد شده استفاده کنند.

 

خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور تعداد زیاد ناشرین، طبیعتا عمده نیازهای مراکز علمی استان ما تامین می شود.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پایان اظهار امیدواری کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب بتواند گامی در جهت توسعه فرهنگی استان کهگیلویه وبویراحمد باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 329407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha