کارکردهای مسجد نمونه و موفق از موضوعات مسابقه وبلاگ نویسی نماز

خبرگزاری شبستان: سومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز با موضوعات کارکردهای مسجد نمونه و نقش نماز درمقابله با جنگ نرم و بررسی تحلیلی آیات و روایات به میزبانی ستاد اقامه نماز کهکیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سومین مسابقه وبلاگ نویسی نماز به میزبانی استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار می شود. پایان ثبت نام مسابقه وبلاگ نویسی«نماز»، ١٥ اسفندماه اعلام شده است. ثبت نام در سومین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی «نماز» تا ١٥ اسفندماه ادامه دارد.


شیوه های رونق نمازهای جمعه و جماعت، آسیب شناسی وضعیت نماز در جامعه، راهکارهای ایجاد حضور قلب در نماز، کارکردهای مسجد نمونه و موفق، نقش نماز در مقابله با جنگ نرم و بررسی تحلیلی آیات و روایات نماز، نماز اول وقت، اسرار و چرایی نماز، نماز در ادیان، آثار و برکات نماز از موضوعات این مسابقه به شمار می رود.


هدف از برگزاری این مسابقه وبلاگ نویسی، هدایت جوانان و نوجوانان در فضای مجازی نماز، ساماندهی وبلاگ های ارزشی با موضوع نماز در سراسر کشور، ترغیب وبلاگ نویسان به موضوع ارزشمند نماز، شناسایی یاوران نماز در فضای مجازی و سایبری و آشنایی نسل نو با معارف نماز به شمار می رود.


شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه مندان با گروه سنی 13 سال و بالاتر مجاز به شرکت در مسابقه هستند و هر کاربر تنها می تواند یک وبلاگ با این موضوع به دبیرخانه ارائه دهد.


آئین پایانی مسابقه وبلاگ نویسی «نماز» در نیمه نخست اردیبهشت سال آینده به میزبانی شهرکرد برگزار شده و از 110 برگزیده تجلیل می شود.


تمامی وبلاگ ها باید در پایگاه اینترنتی نام نویسی شده و مشخصات وبلاگ به نشانی الکترونیکی chb-namaz.ir در پایگاه اینترنتی این مسابقه ارسال شود.

پایان پیام/


 

کد خبر 329527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha