انتخاب معاون برنامه ریزی استانداری از نیروهای بومی قزوین

خبرگزاری شبستان: استاندار قزوین گفت: در خصوص انتخاب معاونت برنامه ریزی استانداری، بررسی ها در حال انجام است و به دنبال این هستم که از نیروهای داخل استان استفاده کنم.

مرتضی روزبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان بیان کرد: در خصوص انتخاب معاونت برنامه ریزی استانداری، بررسی ها در حال انجام است و ان شاالله این کار صورت می گیرد.
 

وی ادامه داد: در این خصوص گزینه هایی نیز مدنظر است و بنای بنده بر این است که از نیروهای داخل استان استفاده کنم چراکه نیروهای باکفایت خیلی خوبی در استان داریم و به دنبال این هستم نیروی بومی انتخاب کنیم.
 

استاندار قزوین اضافه کرد: البته اگر نیروهای خوبی باشند که احساس کنیم افرادی توانمند و قوی هستند و مشابه آنها در استان نیست از این افراد استفاده می کنم.
 

وی با اشاره به شاخص های مدنظر در انتخاب معاونان و مدیران تصریح کرد: شاخص ها در انتخاب مدیران مشخص است که توانمندی، کارآیی، کارآمدی، تخصص در حوزه مربوطه، پاکدستی و تدین، شاخص هایی است که در انتخاب نیروها مدنظر بنده است.
 

روزبه در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی معاون برنامه ریزی استانداری انتخاب می شود، گفت: ان شاالله این کار انجام می شود.
 

گفتنی مجید نادری معاون سابق برنامه ریزی استاندار قزوین بود که طی 10 روز گذشته از سمت خود استعفا داد و در حال حاضر به عنوان قائم مقام بیمه البرز در تهران فعالیت دارد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 329951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نکته سنج IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 0
    خوب به اطراف خود و شهرستانها نگاه کنيد شايد گم شده خود را بيابيد