بسیج دستگاه های کهگیلویه وبویراحمد برای مقابله با پیامدهای بارش برف

خبرگزاری شبستان: مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی برای مقابله با پیامدهای بارش برف سنگین در مناطق سردسیری این استان بسیج شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید خدادوست موسوی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد، امروز(16دی) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون تجهیزات و امکانات دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد با دو برابر شدن ظرفیت برای مقابله با حوادث پیش بینی نشده در جاده های ارتباطی استان مستقر شده است.

 

وی گفت: ستاد حوادث در اداره های کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و کشیک شبانه روزی برای کمک و خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن نیز در این نهاد تشکیل شده است.

 

موسوی ابراز داشت: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، موظف شدند امکانات خود شامل ماشین آلات سبک و سنگین را در اختیار شهرداری ها، راهداری ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دهند تا خدمات رسانی در مواقع بحرانی به آسانی انجام شود.

 

وی افزود: سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ماشین آلات سنگین خود شامل لودر، گریدر و امکانات برفروبی را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار داده و از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه نیز استفاده می شود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:تقسیم بندی وظایف دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد انجام شده تا از هرگونه موازی کاری پرهیز و اشتباه های بارش برف 11دی 92 تکرار نشود.

 

موسوی بیان کرد: برای خدمات رسانی مطلوب به مردم یاسوج در شرایط برفی سه دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر در اختیار شهرداری این شهر قرار گرفت.

 

وی گفت: به علت بارش برف سنگین اداره ها ومدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان های بویراحمد و دنا نوبت صبح و عصر روز دوشنبه تعطیل است.
 

پایان پیام/

کد خبر 329981

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha