هشدار پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد به رانندگان

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از رانندگان خواست از مسافرت های غیرضروری و همچنین تردد در مسیرهای کوهستانی خودداری کنند.

سرهنگ منوچهر سیاهپور، رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار داشت: از رانندگان و شهروندان تقاضا می ‌شود از ترددهای غیر ضروری برون شهری خودداری کنند و در صورت نیاز با تجهیزات کامل به جاده‌ ها ورود پیدا کنند.

 

سرهنگ سیاهپور با تاکید بر این ‌که بارش برف در دو شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا بسیار سنگین است، گفت: داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و برف‌ پاک ‌کن و همچنین نور لازم از ضروریات تردد در مسیرهای برون شهری در فصل زمستان است.

 

وی افزود: همه خودروها باید در هنگام حرکت به زنجیر چرخ مجهز باشند و تردد در مسیرهای کوهستانی بدون زنجیر امکان ‌پذیر نیست و پلیس با رانندگان متخلف برخورد می ‌کند.

 

رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد از حضور همه اکیپ ‌های پلیس راه در محورهای استان خبر داد و از رانندگان خواست از مسافرت های غیرضروری و همچنین تردد در مسیرهای کوهستانی خودداری کنند.

 

وی با بیان این که بارش برف در محورهای اصلی و گردنه ‌های برف‌ گیر بسیار سنگین است، گفت: در حال حاضر تمامی جاده ‌های اصلی استان باز و تردد به آسانی انجام می‌ شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 333744

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha