اقامه نماز بنای سلامت رفتاری در جامعه است

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام دکتر دهنوی صبح امروز(16دی) در مصلی نمازجمعه شهرستان ساوجلاغ اقامه نماز را بنای سلامت رفتاری جامعه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در البرز، حجت الاسلام دکتر دهنوی، کارشناس خانواده صبح امروز (16 دی) در همایش نماز در جمع دانش آموزان و مربیان شهرستان ساوجبلاغ در مصلی امام خمینی (ره) شهر هشتگرد که با همت ستاد اقامه نماز استان البرز برگزار شد، گفت: آموزش فریضه معنوی نماز را باید از کودکی در خانه شروع کرد و لازم است معلمان و مربیان در مدرسه نیز به بیان فلسفه نماز و آثار پر برکت آن بپردازند.

 

به گفته دهنوی، اقامه نماز در زندگی آثار پر برکتی به همراه دارد و می تواند سلامت رفتار، توجه به مسائل دینی، اخلاقی، عرفی، احترام به والدین و پاسداشت مناسبت های دینی، فرهنگی، تاریخی چون قیام عاشورا و مقابله و ایستادگی در برابر دشمنان را به جوانان و نوجوانان آموزش دهد.

 

حجت الاسلام دهنوی در ادامه با تاکید به این مهم که اگر می خواهیم از آسیب های ضد فرهنگی در جامعه توسط ابزار و آلات دشمن در قالب جنگ نرم در امان باشیم تصریح کرد: نماز اساس دین است و باید از دین پاسداری کنیم تا توطئه های دشمنان خنثی شود.

 

برپایه این گزارش، نوجوانان و جوانان در راه اعتلای دین و تداوم امر به معروف و نهی از منکر که مخالفان اسلام به دنبال کم رنگ کردن آن در جوامع اسلامی به ویژه ایران اسلامی هستند، باید اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 330215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha