توجه به امور فرهنگی مددجویان از مهم ترین برنامه های کمیته امداد است

خبرگزاری شبستان؛ مدیرکل امور تربیتی و جوانان مجتمع های کمیته امداد کشور، توجه به امور فرهنگی مددجویان را یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد در حمایت از مددجویان و اساس همه امور، فرهنگی و آموزشی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، بهروز مهربانیان، مدیرکل امور تربیتی و جوانان مجتمع های کمیته امداد کشور، صبح امروز(17دی) در حاشیه بازدید از مجتمع های تربیتی فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمدٰ گفت: توجه به امور فرهنگی مددجویان یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد در حمایت از مددجویان و پایه و اساس همه امورات، فرهنگ و آموزش های فرهنگی است که فعالیت چند برابری در این زمینه را می طلبد.

 

وی اظهار داشت: تعامل و همدلی در همه امورات به خصوص در امورات مجتمع های تربیتی فرهنگی جهت پیشبرد اهداف تحصیلی و تربیتی و همچنین حفظ و نگهداری از اموال مجتمع ها بسیار مهم است.

 

مهربانیان، حرفه آموزی دانش آموزان را از طریق تعامل دو حوزه خودکفایی و فرهنگی بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: یکی از وظایف سنگین ما این است که فقر را به نسل آینده انتقال ندهیم و خوشبختانه کمیته امداد با ارائه خدمات مختلف تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

 

وی منابع انسانی را از امورات مهم مجتمع ها دانست و افزود: به عینه مشخص شده در جاهایی که نیروی انسانی کارآمد، باصداقت و دلسوز داشته ایم بسیار موفق بوده ایم.

 

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد کشور گفت: در کارهای تربیتی باید آستانه صبر و تحمل را بالا ببریم و عجول نباشیم و خوب انجام وظیفه کنیم.

 

مهربانیان از روحیه نقدمنصفانه شورای دانش آموزی و دید فرهنگی مدیران شهرستانهای دارای مجتمع فرهنگی تقدیر و تشکر کرد و مسائلی را پیرامون پیوست فرهنگی کارها، توانمندی فکری مددجویان و استفاده بهینه از فضاهای مجتمع ها در ایام تعطیلی دانش آموزان بیان داشت.

 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: کمیته امداد علاوه بر برطرف کردن نیازهای اقتصادی و معیشتی مددجویان، توجه به مسائل فرهنگی را در دستور کار و سرلوحه برنامه‌های خود قرارداده است.

 

امیدوار کاراندیش از مدیرکل امور تربیتی و جوانان و کارشناس امورات مجتمع های کمیته امداد کشور جهت رسیدگی به وضعیت مجتمع های فرهنگی تربیتی تقدیر و تشکر کرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 330353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha