مجتمع فرهنگی بانوان مکانی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی

خبرگزاری شبستان: رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اراک گفت: مجتمع فرهنگی بانوان مکانی برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در این حوزه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، اشرف بهادری، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلان شهر اراک (17 دی) در نشست کارگروه بانوان و خانواده استانداری مرکزی در که سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری مرکزی برگزار شد، بر همکاری و همراهی همه دستگاه های اجرایی در این راستا تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها باید دست به دست هم دهند تا این مرکز فرهنگی هنری ویژه بانوان هر چه زودتر احداث شود.


وی با اشاره به اینکه این طرح از سال 88 در دست اقدام است، افزود: این مرکز فرهنگی در میدان فراهان جانمایی و کلنگ زنی شده است که در حال حاضر در حال انجام برنامه های تملک قسمتی از زمین های اطراف هستند.


بهادری با توجه به نقش محوری بانوان در جامعه که 50 درصد جامعه را تشکیل می دهند، بیان کرد: در شهرداری و شورای شهر برای اینکه از توان بانوان در مدیریت شهری استفاده کنیم تلاش های زیادی صورت گرفته است.
 

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلان شهر اراک ادامه داد: اگر بخواهیم یک جامعه فعال و پویا داشته باشیم که مبتنی بر ایمان و فرهنگ دینی باشد راهی جز سرمایه گذاری و حمایت از کانون خانواده نداریم.


در ادامه این جلسه، مسلم پورقاسمیان، فرماندار کلان شهر اراک، نیز به نقش موثر بانوان در جامعه اشاره کرد و گفت: بانوان ایران اسلامی همواره در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی و فرهنگی حضور فعال و موثر داشته و دارند.


وی با بیان اینکه فعالیت های خوبی در این حوزه انجام شده است، ادامه داد: باید کارهای بهتری در این راستا انجام شود و از ظرفیت و توان دستگاه ها نیز بهره بگیریم.


پایان پیام/

کد خبر 330498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha