فعالیت های قرآنی باعث بروز و ظهور ارزش های قرآنی در جامعه می شود

خبرگزاری شبستان:معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی: فعالیت های قرآنی باعث بروز و ظهور ارزش های قرآنی در جامعه می شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی اصغر رشید، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی ظهر امروز(17دی) در جلسه ستاد هماهنگی فعالیت های قرآنی خراسان رضوی اظهار کرد: ستاد فعالیت های قرآنی استان باید در برنامه های خود چهار اصل طراحی، برنامه ریزی ،رصد و ارزیابی را مد نظر فعالیت های خود قرار دهد.


وی خواستار برگزاری جلسات ستاد هماهنگی فعالیت های قرآنی خراسان رضوی هر ماه یکبار بصورت منسجم و منظم با حضور همه اعضا شد و گفت: ترویج ارزشهای دینی و قرآنیدر جامعه امری ضروری است.


رشید با اشاره به این مطلب که باید فعالیت های قرآنی باعث بروز و ظهور ارزشهای دینی و قرآنی در جامعه شود، خاطر نشان کرد:ستاد برگزاری نمایشگاه قرآن وعترت از هم اکنون فعالیت خود را آغاز کند تا بتوانیم با هماهنگی در بین دستگاه ها شاهد برپایی باشکوه تر این نمایشگاه در استان باشیم.


بنا بر گزارش شبستان در ادامه سید سعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: ستاد هماهنگی فعالیت های قرآنی خراسان رضوی در استان شکل گرفته است.


وی با اشاره به این مطلب که ستاد هماهنگی فعالیت های قرآنی خراسان رضوی شامل چهار کمیته است، گفت: کمیته تبلیغ و ترویج به ریاست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته آموزش عمومی قرآن به ریاست مدیرکل آموزش و پرورش ،کمیته پژوهش های قرآنی به ریاست دانشگاه فردوسی و نیز کمیته مسابقات قرآن به ریاست اوقاف و امور خیریه استان است.


 سرابی با ارائه گزارشی از برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، جشنواره فیلم کوتاه تسنیم آیات، جشنواره داستانهای قرآنی وو نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی به عنوان دومین نمایشگاه بین المللی در سطح کشور ، گفت: در همین راستا از همه نهادهای همکار در برگزاری باشکوه این نمایشگاه تقدیر و قدردانی می نمایم.
 

پایان پیام/

کد خبر 330515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha