کمک 300 میلیون ریالی حامیان طرح محسنین کمیته امداد گلستان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: حامیان طرح محسنین در این استان، تاکنون 300 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان اهداء کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عباس حاجی اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح محسنین به منظور رفع نیازمندی خانواده های تحت حمایت غیر ایتام که با مشکلات عدیده ای مواجه بودند از ماه رمضان سال جاری در استان گلستان آغاز شد.


وی افزود: با شروع این طرح تاکنون 400 حامی سرپرستی 450 مددجوی نیازمند را برعهده گرفته اند و برای کمک به آنها مبالغی را بصورت ماهانه برای رفع نیازمندی های این خانواده ها اهداء می کنند.


حاجی اکبری خاطرنشان کرد: تاکنون حامیان طرح محسنین برای کمک به این خانواده ها در استان گلستان 300 میلیون ریال کمک کرده اند که امید داریم با اجرای بیشتر این طرح شاهد افزایش کمک های مردمی و حامیان به نیازمندان تحت حمایت این نهاد باشیم.


برگزاری کلاس های آموزش خانواده برای 12 هزار مددجوی کمیته امداد گلستان
حاجی اکبری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان اظهارداشت: فرهنگ سازی پیام مقام معظم رهبری در خصوص نهادینه سازی الگوهای زندگی ایرانی در بین مددجویان این نهاد ضروری است.


وی خاطرنشان کرد: در سال جاری برای 12 هزار مددجوی تحت حمایت کلاس های آموزش خانواده با هدف سبک زندگی اسلامی و آیین همسر داری از نظر اسلام برگزار شده است.


حاجی اکبری تصریح کرد: مخاطبان کمیته امداد به طور عمده زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و سالمندان تحت حمایت هستند و در زمینه انتقال الگوهای اسلامی باید به گونه ای عمل کنیم که این اقشار پذیرای این الگوها باشند.


وی همچنین برگزاری این کلاس های آموزشی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اجرای این آموزش ها گامی مثبت در ارائه شیوه زندگی اسلامی مورد تاکید مقام معظم رهبری است خواهد بود.


پایان پیام/

 

کد خبر 330595

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha