تولد نوزاد در آمبولانس جمعیت هلال احمر

خبرگزاری شبستان: رئیس جمعیت هلال احمر شیراز از تولد نوزاد در آمبولانس جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: این اتفاق در شب گذشته روی داد.

حامد حجازی، رئیس جمعیت هلال احمر شیراز از امدادرسانی به 6 مصدوم در محور شیراز – دشت ارژن در شب گذشته خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: طی تماس تلفنی به پایگاه دشت ارژن جمعیت هلال احمر، امدادگران این پایگاه جهت کمک رسانی به زن باردار در حال وضع حملی به روستای خیرآباد بخش خانزنیان اعزام شدند.

 

در پی این اعزام به دلیل مسدود بودن راه و حال وخیم زن باردار امدادگران با اورژانس فارس تماس گرفته و با راهنمایی های آنان توانستند نوزاد این زن را در آمبولانس هلال احمر به دنیا بیاورند و مادر و نوزاد را صحیح و سالم به بیمارستان مسلمین شیراز انتقال دادند.

 

مهندس حامد حجازی با اشاره به اعزام 45 نفر از امدادگران و 10 نفر از عوامل امدادی شهرستان شیراز به محور دشت ارژن – شیراز به 6 نفر مصدوم امدادرسانی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه امدادگران به همراه هشت دستگاه خودرو امدادی به منطقه ارژن اعزام شدند و به 3 نفر مصدوم تصادفی و 3 نفر مصدوم اعم از زن باردار و غیره خدمات امدادی ارائه کردند، تصریح کرد: 4 نفر از مصدومان این منطقه به بیمارستان های شهرستان شیراز اعزام شدند.

 

مهندس حجازی با تاکید بر اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر شیراز 170 تخته پتو، 350 قوطی کنسرو و نان گرم و اقلام امدادی بین در راه ماندگان و مصدومان این محور توزیع کرد، افزود: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان شیراز به آسیب دیدگان و در راه ماندگان محور کوار – شیراز نیز امدادرسانی کرده و تعداد 20 تخته پتو بین آنان توزیع شد.

 

وی افزود: به طور تقریبی یک هزار و 500 خودرو در 9 مدرسه در منطقه خانزنیان و دشت ارژن جهت آماده سازی اسکان اضطراری در راه ماندگان تخلیه و با برپایی چادرهای امدادی، گرم نمودن آنها و آماده سازی نان گرم و مواد غذایی در اختیار در راه ماندگان قرار گرفت.

 

حجازی با اشاره به اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر شیراز و پایگاه دشت ارژن در بازسازی راه های مسدود شده و رهاسازی خودروهای گیر افتاده در برف نقش بسزایی را ایفا کرد، اظهار داشت: در بخش ارژن منطقه خانزنیان 60 نفر از افراد امدادی در قالب 11 تیم به کمک رسانی افراد پرداختند.

 

پایان پیام/

کد خبر 330597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha