خادمین ستادهای بازسازی عتبات عالیات احیاگر ثارالله هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده نهاد مقام معظم رهبری در منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسیر خدمت به ائمه معصومین بسیار مهم بوده و خادمین ستادهای بازسازی عتبات عالیات در واقع احیاگر ثارالله هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله علی‌اصغر معصومی، عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مسئول و جمعی از اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی از فرصت خدمت به ائمه اطهار(ع) به عنوان فرصتی ارزشمند و بی‌بدیل یاد کرد و کار در این ستاد را عملی الهی، عرشی و ملکوتی خواند.


وی افزود: فرصت بازسازی عتبات عالیات فرصت جانانه‌ای است که ایجاد شده و این فرصت حیاتی، آسمانی، ملکوتی، دنیوی و اخروی باید قبل از آنکه از دست برود، قدر دانسته شود.


عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه تلاش در مسیر خدمت به ائمه معصومین را بسیار مهم خواند و از خادمین ستادهای بازسازی عتبات عالیات با عنوان احیاگر ثارالله یاد کرد.


همچنین جعفر دهنوی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این ستاد در بازسازی و توسعه حرم مطهر ائمه معصومین در عراق اشاره کرد و گفت:عملیات ساخت گنبد جدید حرم مطهر امام حسین(ع) و افزایش 5/7متری ارتفاع و اجرای این طرح در مدت 24 ماه از مهم‌ترین ویژگی‌های این پروژه است که در حال حاضر در کربلای معلی در حال انجام است.


بنا بر گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی، دهنوی همچنین به اتمام عملیات ساخت ضریح جدید امامین عسگریین (ع) در سامرا اشاره کرد و گفت: در ضریح جدید چوب ساج برمه با استحکام 300 تا 400 سال استفاده شده است.


وی عنوان کرد: 11 تن چوب، 5/4تن نقره خالص و 60 تا 70 کیلوگرم طلا در ساخت ضریح جدید امامین عسگریین (ع) در سامرا استفاده شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 330682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha